Flex Slider i Drupal

Tags:    drupal slideshow

Hej
Jeg er igang med at genopbygge min side, som jeg efterhånden har brugt en del tid på at få til at se ud som jeg godt kunne tænke mig det, og i den forbindelse vil jeg lige prøve kræfter med Drupal 7. Jeg har fundet ud af det meste vha. "hands-on" og lidt hjælp på nettet. Dog har jeg nu et problem i form af at jeg skal have et responsivt slideshow på forsiden og under de enkelte elementer i min portfolie.
Problemet består i at jeg har installeret "Views" og "Views Slideshow" og dertil har jeg installeret modulet "FlexSlider". Dog kan jeg ikke få lov til at aktivere flexslider, da den siger at biblioteket/Libraries mangler. Jeg har ifølge dokumentationen på drupal.org gjort det helt korrekt. Jeg har hentet Libraries API 2.1 og flexslider fra github. Så umiddelbart skulle det hele jo være korrekt. Jeg har også været inde under Ydelse i Drupal og Ryde min cache.
Jeg har også prøvet med jquery-Cycle, som er den "Views-Slideshow" bruger som standard. Heller ikke denne vil den genkende. Jeg har så set en hel serie på YouTube omkring Drupal og her var der bl.a. noget omkring dette slideshow og jeg har så tjekket det op imod dokumentation på drupal.org og de er helt ens. Derudover, så har jeg også "wysiwyg"-modulet installeret og bruger her CKEditor, som jo også skal ligge i mappen "sites/all/libraries" og hvis der var et problem med adgangen til mappen, så ville min WYSIWYG jo heller ikke virke. Er der andre der har problemer med dette, eller er der nogen der har en idé til hvordan det kan løses?



t