Spil en annonce før video på hjemmeside?

Tags:    video hjemmeside

Hej Udvikleren! Hvordan kan jeg spille en annonce før en video? (YouTube-video f.eks)

Ville det være muligt at lave et script der tjekker om jeg har set annoncen (en anden video) og så derved vise den rigtige video i en iframe embed, eller findes der noget meget mere komplekst?



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja, det ville være muligt.. Man kan blandt andet have 2 iframes placeret samme sted på hjemmesiden (her søger man for at den iframe, der viser annoncen starter med at være den man ser). Herefter laver man et javascript, der får en knap til at poppe op foran iframen, når der er gået x-antal sekunder. Når denne knap trykkes skifter vi vores nuværende iframe ud, med vores video iframe og knappen fjernes igen. På denne måde kan vi opnå den ønsket effekt.

Det svære ved dette, er at finde annoncører. Men da du ikke nævner noget om dette, vil jeg gå ud fra at du allerede har en annoncør eller en video du gerne vil vise.



Ja, det ville være fedt. Kan du henvise mig ti let sted?



Har du annoncører eller er du interesseret i at tilmelde dig til sider, der har annoncører ? :)



Jeg har en annoncør i forvejen :)



Okay, så er du jo godt på vej :) ... Jeg går udfra at det du gerne vil have er et sted, hvor du vil kunne læse mere om, hvordan man så kan gøre det i et html dokument (en hjemmeside). Den korte version er at du kan kigge efter på denne test fil, og rode lidt rundt med selv, indtil du finder lige den indstilling, der passer dig selv bedst.

Fold kodeboks ind/udHTML kode 


*Den nemmeste måde at få dette til at virke på er ved at kopierer denne kode tekst ind i et notepad dokument, og gemme filen som en .html fil. Herefter åbner du filen med din browser for at se, hvordan det ser ud, når det er implementeret eller med din IDE/tekst editor for at ændrer på koden.





t