Online buktik

Tags:    online store

*amerikansk tastetur belkager(I den naermeste fremtid vil jeg gerne oprette en online butik)

Jeg har en smule basic understandings for hjemmesider... findes der er et cms system eller skal jeg ud og bruge penge?:)



4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan også droppe udviklingsarbejdet, og opsætning? Det er noget nemmere for en der ikke er vant til kodearbejde. :)

Prøv dit koncept af på shopify, eller noget lign. Det koster et fast beløb om måneden, og efter en kort eller længere periode, ved du om din butik er blevet så stor, at en lejet butik ikke rummer nok muligheder, og om dit koncept kan rumme udgift og tid til at udvikle og vedligeholde egen kodebase.



Indlæg senest redigeret d. 06.05.2013 21:02 af Bruger #10216
Hej 0!

Hvis du vil lave en simpel og gratis webshop kan du bruge det der hedder WordPress.
Det er yderst simpelt og lige til at gå til. Det kræver dog en lille smule læsning for at sætte sig ind i netbutik-aspektet ved WordPress.

Hvis du kombinerer WordPress med et plugin der hedder WooCommerce som er gratis, så kan du nemt sætte en webshop op helt gratis.

Jeg håber dette kan bruges, ellers er der jo også altid google :)

- Pascal



Der findes masser af CMS'er derude. Så det du skal gøre op med dig er hvilken platform (.NET,PHP mv.) du har tænkt dig at benytte dig af.



http://www.prestashop.com skulle også være lige til. Jeg har ingen erfaring med det selv, men det har i hvert fald fået en del god omtale, af hvad jeg ved af.



t