HTML5, CSS3 (Gratis Kursus?)

Tags:    html5 css3 kursus opslag

Halløj.

Som inspiration til denne tråd:
http://www.udvikleren.dk/forum/39947/gratis-web-udvikler-kursus-i-odense/

Søger jeg nogle i 4800 området, som er frisk på at lære mindst 2 gutter html5 og css3.
Jeg kan meget af det gamle html, men, html5 kniber desværre med mange af de nye muligehder der er kommet. Det samme gælder CSS3.

Står du med muligheden for at lærer fra dig, kommer fra Lolland/Falster eller omegn, så skriv gerne.
Jeg har muligvis mulighed for at skaffe lokale, eller afhængig af antal deltagere, selv mulighed for at ligge privat bolig til.

Har du ydermer lyst til at lærer mig lidt om design af Joomla, phpBB3 eller lidt om php klasser, har dette også interesse. (Programmer fint php, men, klasser kniber til tider)

Og jeg kan nok godt finde flere deltagere.
Dog er der krav om at det skal være gratis at deltage (Selv medbring udstyr og mad+drikke)

Jeg vil slutte af, med at sige, at kan det her blive til noget, eller der kan findes en frivillig underviser, som også har lidt på CV'et, vil jeg gerne kontakte den lokale Teknisk Skole, om at hive et par enkelte elever ud til at lære lidt af det her.

Mvh. Danni.
PS. Jeg har en fin stationær, som nemt kan bruges til at sætte nogle vps'er op, som man kan bruge til phpbb3 eller joomla install.



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Danni, super initiativ, lyder spændende. Jeg har før selv overvejet at opstarte noget lignende i mit område, noget programmerings-cafe et eller andet, hvor der så enten er en "lærer" der underviser, eller hvor man bare kan komme og møde andre med samme interesser som en selv, og lære fra hinanden!

Hvis i får stablet noget på benene, synes jeg helt klart i skal stræbe efter at få så mange med på det, som muligt! Jeg ville ønske jeg var i nærheden og kunne deltage, men desværre er jeg placeret langt oppe i Nordjylland.

Held og lykke med projektet :)!



Hej Emil.

Tak for det :)
Det ville være dejligt 'bare' at kunne slæbe hvem som helst ind som har interesse i det, desværre har mange dog en travlt hverdag, og sjælent mulighed for at deltage i sådanne idé'er og projekter.



t