PHP Framework

Tags:    framework mvc php

<< < 12 > >>
Hej der ude..

Jeg har 3 mdr's ferie nu her og jeg har i tankerne at starte på at prøve et nyt framework (bruger pt et jeg selv har lavet + twig)

Hvad bruger i?
har kigget lidt på laravel, og syndes der ser interessant nok ud, men vil da gerne lige høre hvad der ellers findes der ude inden jeg vælger hvad for et jeg går igang med.

God weekend.



13 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg ville personligt vælge Laravel som backend framework og smide AngularJS ind som frontend :)
Det kører bare genialt sammen da Laravel direkte kan spytte JSON ud til AngularJS.

Eksempel på at returnere alle brugere fra din database til din frontend som JSON.
Så blir det ikke nemmere!

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Det kan det sagtens, dette er i Symfony2.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


I Symfony kan du bare vælge hviket format du vil levere, i din route, som iøvrigt kan bruge en default. :)

Nu har jeg ikke selv arbejdet med Angular, men går udfra det er hooket op af REST ligesom Backbone, og derfor køre "Genialt" med alt der kan servere et REST API. :)



Indlæg senest redigeret d. 11.06.2013 14:50 af Bruger #14816
Jeg ville personligt vælge Laravel som backend framework og smide AngularJS ind som frontend :)
Det kører bare genialt sammen da Laravel direkte kan spytte JSON ud til AngularJS.

Eksempel på at returnere alle brugere fra din database til din frontend som JSON.
Så blir det ikke nemmere!

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Det kan det sagtens, dette er i Symfony2.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


I Symfony kan du bare vælge hviket format du vil levere, i din route, som iøvrigt kan bruge en default. :)

Nu har jeg ikke selv arbejdet med Angular, men går udfra det er hooket op af REST ligesom Backbone, og derfor køre "Genialt" med alt der kan servere et REST API. :)


Laver dit eksempel en Database Query for derefter at returnere resultatet?
Forresten hvis du ikke har prøvet dig med AngularJS endnu vil jeg stærkt råde dig til det! Det er virkelig enhver frontend developers drøm.
Det kommer med 2-vejs databinding out of the box! Og det er så intuitivt at arbejde i.
Her er en rigtig god artikel hvis du i forvejen har arbejdet med Backbone, som jeg iøvrigt selv også synes rigtig godt om.
http://www.nebithi.com/2012/12/27/backbone-and-angular-demystifying-the-myths/



Indlæg senest redigeret d. 12.06.2013 10:42 af Bruger #16319
Jeg har dog ikke sådan helt forstå Laravel helt, :(



<< < 12 > >>
t