Mangler du .NET udvikling til en fornuftig pris?

Tags:    opslag

Hejsa,
Der er gang i min lille sidebeskæftigelse. For dem der ikke lige ved det, så har jeg en side hvor vi laver digitale skilte (storskærme med reklamer). Noget af det kan ses på www.nemskilt.dk.

Vi har igennem længere tid haft udvikling ude af huset (i udlandet) og den virksomhed har en masse overskudstid jeg gerne vil have fyldt ud.

Har du nogle projekter i .NET du gerne vil have lavet, så kan jeg sikkert hjælpe med at få det lavet til en fornuftig pris. Kompetencerne er primært .NET, dvs. følgende:

* ASP.NET (WebForms + MVC)
* WinForms (Windows applikationer)
* Web Services
* Umbraco

De har lavet alt fra enkle websites til større intranetløsninger med integration til andre systemer samt større og mindre windows programmer og tools.

Jeg sidder som den danske tovholder på det, så kommunikation kører gennem mig og jeg er også projektlederen på det hele. De er i samme tidszone som os, så der er ikke noget med at tingene først når frem i morgen.

Timeprisen er mellem en tredjedel og halvdelen af prisen for at lave det samme her i DK. Giv lyd på brian@greenweb.dk hvis du har spørgsmål eller opgaver.



t