Hvad synes I om siden?

Tags:    games responsive ajax php javascript

Vi har lige opdateret vores hjemmeside, PorkyGames.com, som er lavet i PHP, men har nogle vildt fede Javascript-features:

- AJAX (scroll ned for at se det)
- Responsivt design (resize vinduet - det hele er udregnet med JS)
- Dags/nat temaer (Vi synes selv dette er ret fedt - skift med knapperne i højre side)
... læg mærke til, at temaerne ser forskellige ud for hver reload af siden - igen udregnet med JS !

Hjemmesiden burde også virke i IE.

Hvad synes I om det hele?



Synes det er en utrolig fed side, geniale effekter, som jeg kan forestille appellerer til målgruppen.

Dog så det sådan ud da jeg resizede. Det burde I få rettet op på. Eventuelt bare fjerne boksen når vinduet når en bestemt størrelse.

Ellers super godt arbejde, rigtig fed side! :)



Der er da ingen grund til, at spilde tid på, at lave den responsiv. De fleste mobile enheder kan alligevel ikke afvikle flash :/



Men det kan små bærbare computere :)



Der er da ingen grund til, at spilde tid på, at lave den responsiv. De fleste mobile enheder kan alligevel ikke afvikle flash :/


Det jeg da udmærket klar over. Den begynder da også at bugge allerede når den kommer under omkring 800 px. Men synes selv det responsive er fint optimalt til computere af alle typer :)



Tæskelækkert - flot og velfungerende.

men..

Jeg savner lidt info om de enkelte spil, inden jeg klikker og loader.
- bare 10-12 ord om hvad det handler om..
Kunne jo laves med en lækker animeret popup : )

I ku' også tilføje lidt lydeffekter hist og her..

Når i viser samme spil flere gange på samme side (hvorfor?) så sørg for at de ikke ligger for tæt (og afslører genbruget)

NB: Tag Bloons 5 af! - det er ekstremt vanedannende - man bruger let hele dage på det!
- det kunne påvirke hele nationens konkurrenceevne!



Effekter er fede, og det fungere som det skal. Hjemmesiden er brugervenlig og simpel at navigere i. Dog er selve designet af siden lidt halvgammelt og minder lidt om noget fra år 2000.



t