Assistance til tilpasning af Android

Tags:    android

Hej alle

Jeg ved ikke om min forespørgsel hører til her på siden, og hvis ikke så beklager jeg.

Men det drejer sig om at jeg har fået den her idé til et nyt produkt som jeg gerne vil udvikle, og få sendt på markedet. Men når det kommer til den del med sammensætning af hardware, og udvikling af software er jeg meget på bar bund.

Selve produktet er inden for kategorien "wearable devices" ligesom smartwatches, og smartglasses er, men dog en ny type som mere eller mindre ikke findes endnu. Det er meningen at softwaren skal være en tilpasset version af Android - med mindre nogle af jer som har mere forstand på det kan/vil tale mig fra det.

Jeg studerer selv handel på International Business College, og kan jeg ikke tilbyde løn - men ejerandel i produktet/firmaet, til nogle som har interesse i at smide timer i at hjælpe mig med dette.

Selv kan jeg bidrage med markedsføring og salg af produktet, og jeg er villig til at smide de penge jeg ellers kan skrabe sammen i produktet.


Men som sagt - kan du finde ud af at tilpasse et operativ system så det passer til en ny type hardware, og har du lyst til at arbejde på et spændende projekt, så lad mig endelig høre fra dig. Mere info om projektet gives privat til personer.



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ikke fordi jeg ville påtage mig opgaven, men jeg syntes lige at du skulle vide at når man skal ned og rode med kode nede i operativ systemet, så er dette typisk noget, der er besværligt (tager rigtigt mange timer), især hvis det er et nyt produkt i vil udvikle. Ikke for at tage modet fra dig, men der er mange der har haft ligende indlæg her på udvikleren, langt største delen af disse er faktisk blevet mødt med rimelig hård kritik. Hvor der typisk bliver nævnt at denne type indlæg hører bedre hjemme hos amino.dk

God fornøjelse med projektet :)



Jeg ved at det kræver mange mange timer, jeg ved nok om programmering/software, til at vide at det kræver tid. Når det er sagt så skal det siges at det er et "simpelt" produkt. Men det er jo nemt at sige, når man ikke ved en skid om hvordan man programmerer.

Jeg har oprettet en tråd på Amino.dk, men jeg tænkte det måske var nemmere at finde nogle her inde, da det jo er samlingssted for folk som kan finde ud af det.

Hård kritik har jeg intet imod - så længe den er saglig :)

Men tusind tak;)



t