Søger nogle der har lyst til at teste min applikation

Tags:    test beta applikation windows

Hej allesammen

Jeg har de sidste par måneder siddet og hygget mig lidt med noget kodning, og det er der kommet et lille program ud af. Jeg søger nu nogle villige sjæle der har lyst til at teste min applikation, og dermed lade den køre på deres computer/server i en uge eller 2, for at teste applikationen ud både på det rent funktionelle, men også på det mere brugervenlige. Som sagt så ser flere par øjne bedre end et par!

Om Applikationen
Applikationen er et lille stykke software som har til formål at tage daglige backups af dine MySQL databaser, helt automatisk. Den består således af en Windows Service der kører i baggrunden og sørger for at tage backups når det er nødvendigt, og en grafisk brugergrænseflade til at administrerer hvilke databaser der skal tages backup af samt hvornår.

Minimums kravene til applikationen er

OS: Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows Server 2012, Windows Server 2008
CPU: 1 Ghz
RAM: 512 MB
HDD: 15 MB

Desuden skal der selvfølgelig være en kørende MySQL Database Server installeret. Applikationen er bygget med .NET 4.5, men hvis ikke dette er installeret vil dette blive gjort automatisk under installationen.

Hvordan gør jeg?
Det er muligt for alle at downloade applikationen, men da jeg gerne vil have lidt feedback på dem som ønsker at teste, får jeg brug for jeres email adresse. I kan derfor sende dem til mig i en privat besked her på siden.

Download Applikationen
Du kan hente en BETA version af applikationen her

Håber at der er nogle venlige udvikler sjæle der har lyst til at gøre mig den tjeneste.



Indlæg senest redigeret d. 14.08.2013 18:21 af Bruger #4487
Slet ingen der har lyst til at hjælpe mig her?



Hej Martin

Bruger desværre ikke noget mySQL p.t. så det er ikke så aktuelt i øjeblikket for mig :)



Samme her. Bruger MsSql og Oracle. Desværre.



Det samme her, kun MSSQL :-)



Jeg prøver den gerne :)



Jeg prøver den gerne :)
Kan du så ikke lige sende din email til mig i en privat besked her på udvikleren... Så skriver jeg nemlig til dig på denne når jeg skal have dine kommentarer/feedback



t