C++ Design Windows form

Tags:    c++

Hej alle sammen jeg vil designe en windows form selv så den ikke ligner det normale som fx : notepad++ osv. Men så det fx ligner spotifys vindue eller Adobe's programmer vindue.

Nogen ideer.



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu ved jeg godt du skriver c++.

C++ er vidst pæn besværlig til window programmering. (kun hvad jeg har hørt, så hæng mig ikke op på det.

Hvis jeg var dig vil jeg overveje c# og så Windows Presentation Foundation. så skulle du nemt kunne lave et helt andet udseende



Nu har jeg prøvet C# men synes nu mere om C++, desuden kommer det fra det danske land :).



Nu har jeg prøvet C# men synes nu mere om C++, desuden kommer det fra det danske land :).


både C# og C++ er Danske!


C#'s bagmand er Danskeren Anders Hejlsberg som også stod bag pascal etc.
http://da.wikipedia.org/wiki/Anders_Hejlsberg ;)



Indlæg senest redigeret d. 03.09.2013 09:43 af Bruger #9576
Jeg ville nu ikke kalde C# dansk.

For det første er Anders Hejlsberg ikke "C#'s bagmand", men derimod lederen af det hold, der udvikler C#. Størstedelen af medlemmerne af det hold er amerikanere, og Anders Hejlsberg himself er også bosat i Amerika, så det eneste, C# har med Danmark at gøre, er, at en af dem, der udvikler sproget, er født i Danmark.

Det kan diskuteres, om Anders Hejlsberg er dansker eller amerikaner, men det er et faktum, at han er amerikansk statsborger.



Danskere er ret godt med når det kommer til sprog...BNF (Backus-Naur Form) er en syntax til at beskrive et sprog, og stort set alle programmeringssprog beskrives med en afart af BNF.

N'et i BNF kommer fra Peter Naur, som er dansker.



t