Søger feedback på tapebutikken.dk

Tags:    webdesign

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at få et feedback på mit nye webshop design http://tapebutikken.dk/ som sælger Kinesiotape
Vil gerne høre jeres mening om webshoppen :)

Mange tak



Hej Andy

Title
Er det meningen der skal være to firkanter i sidens titel (den der vises i toppen af browseren)?
Synes nemlig det ser lidt underligt ud.

Banner
Toppen af siden har et banner, men er desværre relativt længe om at loade så gør at siden "hopper". Overvej at sætte en højde og vide på elementet så selvom den ikke loades fra starten har du en tom kasse stående så siden ikke hopper, indtil der kommer et billede i.

Infokasser
Rigtigt fine infokasser. Dog ville jeg gerne se samme farvetema i de grønne som din menu, og så gør teksten større og mere læselig, for der er enormt meget spild i plads på de kasser.
Derudover så overvej kraftigt om du ikke kan gøre dem i samme størrelse - det giver øjet mere ro at der er ens lige linier.

Udvalgte produkter
Rigtigt fint for at skabe fokus på produkterne på forsiden, men jeg så gerne nogle billeder - specielt med de flotte farver tapen har.

Kinesio tape
Din introduktionsbeskrivelse bliver meget tør, kedelig og tung ved at teksten er lille, med lavt mellemrum imellem linierne. Overvej hvordan du kan opstille det naturligt i afsnit, og få ting til at fremstå stærkere som er vigtige at få informeret din kunde om.
Ekstremt flotte billeder og elsker simpelthen dine farver på dem! Det er helt sikkert noget der sælger og som kunden vil tage imod for det ser rigtigt godt ud.
Fx. det med køb inden kl. 16 burde stå mere tydeligt og for sig selv og være fremhævet som noget vigtigt.

Læg i kurv
Jeg så gerne at der kom en kort popup og informerede mig om at varen er tilføjet til min kurv i stedet for at gå til indkøbskurven straks.
Hvis du går i supermarkedet så vil du ikke have og vide hvad du har købt for og totalen hver gang du putter noget i din kurv. Det gør du aktivt hvis du har behov for det og når du alligevel kommer op til kassen så det andet virker bare forstyrrende på brugeren.

Sammenligning
Det er bøvlet. Du kan se listen med sammenligning på oversigten over produkter men kan ikke finde noget der kan sammenlignes, hvilket forvirrer en. Så kan man gå ind under produktet og trykke sammenlign men kommer nu ikke tilbage til sammenligningen for at kunne vælge et andet produkt og skal selv gå tilbage for at kunne vælge et andet. Her havde det været bedre den var mere lig den nuværende indkøbskurv for at gøre det nemt og passende for kunden.
Derudover synes jeg det kan være meget specielt du har sammenligning på produkter der er så ens?
Hvilke forskelle kan man overhovedet have brug for at se?

prøvede at sammenligne pink og sort, men det virker ikke for de kommer ikke på listen og det er ikke muligt at sammenligne.

Om os
Der står at man kan sende en mail til jeres mail adresse, men hvorfor ikke have en kontakt formular?

Handelsbetingelser
Det ligner bare en copy/paste et andet sted fra uden at være gennemarbejdet og opstillet korrekt. Ser ikke specielt professionelt ud.

Ellers fin og et godt begyndelsessted.



Bryder mig ikke om baggrunden.



Jeg var dar ved at falde bag over billederne af de kort i modtager.
De er godt nok store.

Desuden så tror jeg at hvis det er salg til private at du skal oplyse prisen inkl. moms.



t