Nyheder på udvikleren

Tags:    nyheder generelt

<< < 12 > >>
Hej alle, dog primært Kasper.

Hvad er der sket med nyhedsystemet på udvikleren? Den seneste nyhed er fra d. 27. maj i år.



Ja synes også de er gået MEGET i stå.
Troede lidt det var noget sommertravlhed, men desværre så er det helt stoppet. Gik ofte herind for at læse og følge med i debatten fremfor andre nyhedssites (der er en hygge herinde :D), men er nu er jeg tilbage til de gængse steder igen fordi floden løb tør herinde.



Jeg har lagt mærke til det samme.



Bump så Kasper lige kan melde ud om dette?



Hej gutter,

Der er simpelthen sket det at min aftale med Version2 om at bringe deres nyheder er ophørt, men jeg har ikke lige kunne finde på noget fornuftigt at bruge pladsen til. Jeg har været lidt frem og tilbage på nogle forskellige ideer, men er ikke kommet på en ide som jeg har været 100% tilfreds med, og derfor er det endt med bare at stå med de gamle nyheder. Det er bestemt ikke optimalt, så det ender nok med at jeg bare fjerner dem, men hvis I har nogen forslag til hvad pladsen ellers kunne bruges til (både på forsiden og ude til højre), så lad mig da endelig høre :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Hej Kasper,

var det ikke muligt at få den fornyet?

ellers er det vel 2 spots der i princippet godt kan stå "tomme", i den forstand at de ting der står nedenunder bare kan rykkes op :)



De får vel mere trafik af det gør de ikke så de er vel interesseret i at få den fornyet?

Hvis det er, hvorfor så ikke tage nogle af de nyeste emner op derude? Så den opdateres imens man sidder og læser på et emne så kan se nu er der en der har svaret på emne zzz og så popper op i toppen ude i siden?

Ved godt forsiden gør ca. det samme, men var lige min første indskydelse.



http://www.business.dk/brancher/digital ku være ret nice at have på udvikleren, ligesom version2 bare bedre og mere udbredt.

Computerworld ku også være fedt, men de har jo exp.dk



Syndes de danske IT nyheders kvalitet er ved at være på ekstrablads niveau, gør mig nu ikke så meget at der kommer noget andet end nyheder på forsiden. :)



Måske man kunne lave et feed med posts fra nogle af de tech subchannels der er på reddit. Der er jo en masse fede, at vælge imellem.



Måske man kunne lave et feed med posts fra nogle af de tech subchannels der er på reddit. Der er jo en masse fede, at vælge imellem.


Dét er fandme en god idé, den støtter jeg! :)



<< < 12 > >>
t