Optakt til julekonkurrence

Tags:    diverse udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Hej Alle (og kasper)

Jeg kan huske at der var en konkurrence for et par år siden, en julekonkurrence hvor du skulle finde dagens nisse. Jeg syntes det kunne være sjovt med endnu en konkurrence igennem juletiden, men det at finde en nisse er måske lidt for 'old-school'.

Så jeg har derfor to opfordringer til diskussion

1. Kasper, er det muligt at lave en ny julekonkurrence i år??
2. Til alle bruegre inkl. Kasper - Hvilken type af konkurrence syntes i kunne være spændende??

Personligt syntes jeg selv at en konkurrence med at programmerer/designe et eller andet, kunne være sjovt. Brugere kunne så måske være med til at finde en vinder blandt de deltagende projekter??

Håber at vi får en lille hyggelig diskussion i gang.

God Weekend alle sammen



Indlæg senest redigeret d. 26.10.2013 09:40 af Bruger #4487
Tænkte på, om man ikke kunne lade "præmierne" i konkurrencen være karma her på siden :) ?

På den måde, er der jo ikke det store behov for, at lede efter flere sponsorer til præmier :)





@kevin,

Jamen så synes jeg også at alle skal start fra bunden af ellers bliver det hårdt for andre og nemt for andre, ved ikke om du kan følge mig



@Jesper
Hvordan tænker du, det kan blive nemmere og hårdere for nogle personer. Kan du komme med et eksempel :) ?



f.eks du har 1, 515 point på din konto og jeg har 54

så skulle man lave sådan at i jul have man noget andet point system ved siden ved det kun i den tid.

Hvis du få flest stemmer så for du disse point på din konto når jul er over,

1) 1.000
2) 500
3) 250
4) 150
5) 50

Altså et system ude over det man har nu, hvor det er fra d 1/12 til 24/12 hvor man skal lave en fed opgave eller ligne.

Kan du følge mig nu??



<< < 123 > >>
t