Inspiration til "About Me" side

Tags:    webdesign design

Hej Udviklere,

Jeg sidder og designer på min "About Me" side, men synes jeg sidder fast. Indtil videre har jeg det her: http://anvo.dk/about.png men jeg synes det kommer til at virke lidt rodet især i højre side..

Er der nogle af jer der har ideer til hvad jeg kunne tilføje på siden? Ud over den tekst jeg skal have skrevet, hvad ville være god information at give til mine besøgende, evt. med noget grafik?

Mvh. Andreas Voss



7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Andreas.

Kontakt siden ser udmærket ud.
En af dine kernekompetencer er "enkelt design" og det er det også. Personligt synes jeg ikke det ser rodet ud.

Om det hele passer i en helhed kan jeg ikke udtale mig om, da man ikke kan se resten af din side.

God weekend.



Hej Watson

Jeg kan godt se at det måske er svært at se uden sammenhæng, og når det er sat op som et billede.

Hele siden er her: http://beta.anvo.dk.

Brugernavn: andreas
Kodeord: andreas

Der hvor jeg synes "About Me" siden er mest rodet er når skærmen er mindre end 1200 px bred.

Mvh. Andreas Voss



Indlæg senest redigeret d. 12.01.2014 16:47 af Bruger #8884
.... et baggrundsbilled der fylder 3.8 mb. Det holder simpelthen ikke!



Hej Dan

Jeg har endnu ikke fået kørt optimering på siden, men har lige reduceret størrelsen på billedet til 1,3 mb, så loader siden da lidt hurtigere!

Mvh. Andreas Voss



Indlæg senest redigeret d. 12.01.2014 17:22 af Bruger #8884
1.3 mb er stadig alt for stort, som et eksempel kan f.eks. siges at hele forsiden på eb.dk fylder 1.6 mb.



Indlæg senest redigeret d. 12.01.2014 18:23 af Bruger #17081
146 kb bedre? - Som sagt har jeg endnu ikke brugt tid på at optimere siden.



1.3 mb er stadig alt for stort, som et eksempel kan f.eks. siges at hele forsiden på eb.dk fylder 1.6 mb.


Alligevel loader EB.dk mange gange pisse langsomt :P

Andreas, jeg syntes at der mangler lidt farve... Ikke meget, men bare lidt. Ellers ser det godt ud :)



Indlæg senest redigeret d. 13.01.2014 00:02 af Bruger #4487
t