Er der nogen dygtige webudviklere derude?

Tags:    webdesign webudvikling job php

Hej alle

Jeg skriver fordi jeg kender til et job som webudvikler, hvis nogen skulle være interesserede i at have lidt flere penge mellem hænderne.

Arbejdet er 15-20 timer om ugen (indenfor almindelig arbejdstid) og består i at udvikle og vedligeholde en website.

Kompetencer:
- PHP og MySQL (min. 3 års erfaring)
- html5
- CSS3
- Javascript (JQuery)

Hvis det lyder som noget, der kunne have interesse skal I være meget velkomne til at kontakte mig :-)

fhertzp@gmail.com


Alt det bedste
Frederik



8 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 15 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du ikke ved mere, hvorfor skal vi så henvende os til dig, og ikke direkte til firmaet bag jobopslaget?
Kan du følge mig?

Jeg håber dog at du får nogle henvendelser, på dit engagement. Men jeg vil være vældig overrasket, hvis de er relevante for dig.



Hvad synes du selv?



Jeg kender da også en stilling som webudvikler 37 timer. Egå. Php og frontend stuff. Send mig en pm ;)



Indlæg senest redigeret d. 05.02.2014 16:41 af Bruger #17081
Fint opslag, men...

Hvis du kender til et job som webudvikler, hvorfor så ikke give noget info på hvor og hvad?
Hvis det er dig selv som vil hyre arbejdskraft, hvorfor så ikke give noget info på hvor og hvad?

Der er ikke megen idé i at vi henvender os til dig, med mindre du ansat ved et vikarbureau eller lign. Da bør vi nok også have den detalje.



Prøver igen, hvad synes du om dette opslag, er det fyldestgørende?



Jeg forstår.

Jeg er helt ny på siden (2 timer gammel) og derfor var jeg lidt i tvivl om hvor aggressiv man har lov at være. Tænkte jeg ville dyppe tåen i vandet først og mærke responsen. Jobbeskrivelsen lyder som følger:

"Vedligeholdelse og videreudvikling af vores website og opsætte kode så det
afspejler designernes PSD filer.
Udvikle ny funktionalitet løbende."

Mvh.
Frederik



Det er en glimrende side :) Meget aktiv !



Det er nu alt hvad jeg ved om det på nuværende tidspunkt.



t