Låneoversigt

Tags:    affiliate

Hej,

Jeg er ny på dette forum, men har lavet en side, som fungere som en låne oversigt over alle typer af lån, hvor mit hovedfokus enten skal være rentefrit lån eller nemid lån. Har ikke helt besluttet mig for dette endnu, men det smarteste er nok at gå efter det med mindst konkurrence til en start.

Ideén har været at opdele det i forskellige grupper, hvor jeg så fra artikler eksempelvis vil skrive noget relevant om - lad os sige rentefrit lån, og så linke ind til oversigten over rentefrie lån.

Men er der nogen af jer der har nogle erfaringer med sider som denne jeg har lavet og eventuelt kan give nogle gode råd til hvordan jeg kommer op på google stille og roligt i forhold til rentefrit lån?

Siden kan ses på online-forbrugslån.dk



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at skrive SEO i søgefeltet her på siden og du vil få mange gode ideer.

Og du har taget første skridt korrekt, ved at lave et indlæg her med et link ;-)



Super, tak for et hurtigt svar :)

Jeg er helt ny i dette område, og da jeg er webudvikler var planen egentligt at lave en side hvor jeg kunne bruge noget af min viden i forhold til en side, men da tv og internettet vælter reklamer med lån, rentefrie lån og lign, så tænkte jeg at det må være fordi der er et behov for det. Så ved jeg godt at der sikkert var 1000 andre ting end lige præcis lån jeg kunne vælge at lave en side om grundet konkurrencen, og det er måske at skyde sig selv i foden - men mest af alt drejer det sig også om for mig at få noget erfaring så jeg kan blive bedre.

Men jeg vil sige mange tak for svaret, jeg vil prøve at kigge rundt på forumet og se om jeg kan finde nogle guldkort på området.



Flot side.
Men god ide at kigge noget mere på din optimering til smartphone.
Det hænger ikke helt sammen når jeg kigger på den.
Bare en sidebemærkning



Hej Daniel,

Super - tager et kig på den responsive del - det skal naturligvis virke :)



Lav et signatur med link til din side i stedet for at skrive et link til din hjemmeside i hver tråd :)



t