Hardcore backend udvikler ?

Tags:    node.js c# python c++ java

<< < 12 > >>
Hej allesammen,

Jeg er på udkig efter en yderst kompetent udvikler, som skal arbejde fra København. Har I nogen seriøse forslag til hvor vi kan lede ?

Jobopslag kan ses her:
https://jobs.github.com/positions/d9ccb326-2a39-11e3-8b16-162537b4e534

Der skal søges direkte hos mig: mads@relationtechnology.dk

Forvent: attraktiv løn, og høje krav.



11 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt -1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Definer "attraktiv løn"



Definer "attraktiv løn"


Attraktiv løn er vel defineret som at ansøger ikke bliver skuffet. Om det så er 20.000 eller 50.000 er underordnet, bare man er tilfreds :-)



Spørgsmålet ligger nok mere i om jeg kan finde en passende kandidat i DK.
@Dan: Jeg går ud fra at du har læst job beskrivelsen. Matcher den dig ?



@Mads >
Tildels. Det er alle emner jeg har berørt. Jeg bor dog på Djursland :P



"Hardcore experience with high-performance back-end development in languages such as Node.js, Python, C++, Go, Java, C# or similar."

Når du skriver at du har berørt dem, så lyder det ikke til at du mestrer dem på et meget højt niveau som denne stilling kræver. Jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Andre forslag til hvor vi kan søge efter relevante kandidater ?



Indlæg senest redigeret d. 17.02.2014 19:44 af Bruger #17777
@Mads: det er korrekt. Jeg arbejder meget mere med frontend end backend. Men jeg tror sagtens du kan finde udviklere der kan dække beskrivelsen i Danmark. Spørgsmålet er dog om de er villige til at skifte.



Well, jeg har over 10 år som backend udvikler med de fleste af de nævnte teknologier, så udviklerne findes da...men jeg og det meste af mit netværk bor i Nordjylland.
Men jeg har hørt at Københavnområdet også er ret stort, så mon ikke også der findes nogen dér?



Hej Robert - interessant. Vil du sende mig en mail med dine kontaktinfo ?

mads@relationtechnology.dk



Der står stillingen er i San Francisco. Ville det være muligt at arbejde derfra?



Hej Kristian

Det er en stilling her i DK (Kbh primært). Stillingen i SF er besat.



<< < 12 > >>
t