Facebook Multiposter ( Post til mange grupper på en gang)

Tags:    facebook

Hej

Jeg kunne tænke mig at lave min egen facebook-group multiposter,denne skal bruges i forbindelse med mit hobby markething på fb.

Der findes et hav af facebook-group multiposter , de er alle enten meget dårlige eller alt for dyre. Eller kun lavet med det formål at "Stjæle oplysninger".

Jeg har bare et problem jeg har ingen ide om hvordan man skulle lave sådan en.

Jeg ved hvordan den skal virke, og hvad den skal kunne gøre.

Derfor håber jeg at der er en herinde som ved lidt om dette emne, eller om hvor man kan finde folk som kan lave sådan et program.

med venlig hilsen Jack D





3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Klart, hvor meget vil du betale :)?



Hej Jack,

Dette kommer lidt an på hvilken indgangs hvilken man gerne vil have. Som jeg ser det er der to muligheder

1) Lav et seperat program.
2) Skriv en makro til en eksisterende browser.

Nu kender jeg jo ikke dit behov særligt godt, men når du skriver at det er hobby baseret regner jeg ikke med, at der er det helt store antal grupper. Og hvis dette er tilfældet og du kan leve med at starte en browser op, så ville jeg klart anbefale at du enten benytter dig af imacros(http://imacros.net/overview) eller selenium(http://docs.seleniumhq.org/). Hvis du derimod er mere til at have et seperat program liggende på din pc, så skal du ned og rode lidt med http request, get, post og sikkert nogle andre som jeg lige har glemt :). Denne del er lidt afhængig af hvilket programmerings sprog du vælger. Når du så har valgt programmerings sproget, bør du sætte dig ind i facebook graph og læse deres api.

Til sidst vil jeg lige komme med en advarsel, og det er at facebook er kendt for at blackliste kontoer, der benytter sig af multi poster, især hvis de kommer op på et helt urimeligt antal request om dagen, tror hvis man holder sig på den korte side af 1000 request om dagen, at man er i den lave fare zone.



Til Dan jessen :
"hvor meget vil jeg betale" Det kan jeg ikke sige, jeg ved jo ikke hvad jeg får, lige som du formentlig heller ikke ved hvor meget det vil koste,da du ikke kender opgavens fulde omfang.

men det glæder mig meget at jeg ved at der er nogen der kan.

Til kevin. ( og andre)

Jeg havde tænkt på et seperat program som jeg vil have retighederne på.
et program som jeg skal kunne vidergive til andre samarbejdspartnere så de også kan bruge det. det var min tanke at det skulle bruges til en form for "trust building"
forstået på den måde at når folk vælger (min autoposter) så får de også er nyhedsbrev fra mig.

lidt ligesom dem der giver en Ebook imod en email. her får de dog et program de kan bruge til noget.

selve programmet skal kunne poste til 500-800 grupper om dagen.
og det skal være indbygget et interval imellem hver på et bestemt antal minutter.
Netop for at undgå det du snakker om i din advarsel.

jeg har flere småting og detaljer/design osv om dette, men vil bare gerne høre om der er nogen der kan lave det, og hvis der er hvad prisen måtte blive. i ca tal.






t