Søger udviklere til stort projekt

Tags:    webudviklere

Søger en udvikler eller flere til stort projekt.

Der er tale om en større projekt til erhvervslivet - det er svært at skrive om i åbent forum grundet meget af oplysninger er fortrolige oplysninger.

Men søger en udvikler til backend, samt en der tilkoble det til front end - frontend er stort set lavet.

Der er tale om et projekt som kan aftale om hvorvidt udvikleren ønsker betaling for sit arbejde eller andel i projektet (virksomheden) - som indenfor meget kort tid vil kunne give et meget fornuftigt afkast.

Forretningsplan samt beregninger i økonomi ligger allerede klar, det samme med tegning samt forklaring af projektet.

Der vil blive nødsaget til at underskrives NDA for at få alle relevante oplysninger.

Der er ingen begræsning mht. geografi, hvor udvikleren bor, da størstedelen af projekterne kan snakkes om over medium over nettet (skype e.l.)





5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan du sige noget om hvad backend'en skal udvikles i?



Da jeg ikke er udvikleren så vil jeg ikke sige at det SKAL udvikles i C# eller lign. det er udviklerens valg, men selv har jeg set meget på PHP - men derfor ikke nødvendig at det lige skal være i PHP



Smid mig en mail med lidt flere detaljer - f.eks. lidt mere om hvor meget det drejer sig om, hvilke funktioner der overordnet skal være etc.

Back-end er jo et vidt begreb ;-)

Smid en mail på simon [@] codesmith . dk (sorry for mellemrum og [], men vil ikke lige have den til at flyde for bots :) )



Er det mod betaling, % del i virksomhed eller noget helt tredje?



Det kan både være betaling, men vi foreslår selv % dele af virksomeheden, og med ledende stilling inden for det respektive område når selskabet er oprettet.

Med det er selvfølgelig noget der bliver aftalt i processen.



t