Hjælp til Design af Hjemmeside !

Tags:    html5 css3

Hej jeg Hedder Nicolaj og har en go ide til en hjemmeside, har udarbejde det mest af designet men mangler en som er frisk på at gøre dette til en flot Hjemmeside og så få den igang og online for at se om vi kan få noget godt ud af det. vi kommer til at snakke over skype hvis du er boende på fyn eller jylland men eller frisk på at slå hovedet sammen for at hjælpe til.
Hilsen Nicolaj Dahl




2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan evt. selv lære HTML og CSS og smide dit design ind den vej igennem?

GRATIS HTML KURSUS
GRATIS CSS KURSUS

Jeg ved godt at dette ikke er den letteste vej, men hvis du vil arbejde med hjemmesider i fremtiden og måske selv have mulighed for at rette til i noget du får lavet af andre, så er det RIGTIG godt at kunne noget HTML og CSS selv :D



Du kan evt. selv lære HTML og CSS og smide dit design ind den vej igennem?

GRATIS HTML KURSUS
GRATIS CSS KURSUS

Jeg ved godt at dette ikke er den letteste vej, men hvis du vil arbejde med hjemmesider i fremtiden og måske selv have mulighed for at rette til i noget du får lavet af andre, så er det RIGTIG godt at kunne noget HTML og CSS selv :D


Helt rigtigt jeg har også lidt forstand på HTML og CSS via noget kursus og en masse timer foran computerne og en Bog. jeg har ud arbejde alt på papir og da jeg selv er butikchef for en butik er tiden knap. derfor leder jeg efter nogle som kan være med til at udvikle en masse. evt med Løn alt efter hvordan det går. :D jeg skal nok hjælpe til så meget jeg kan men vil selv primær stå for at få beskabet ud og de gode ideer samt at få folk ind på siden:D



t