Drupal og Server geni søges til internationalt eventyr

Tags:    drupal server cs-cart partner forretning

<< < 12 > >>
Jeg har fundet hvad jeg søgte.. lige bort set fra knappen der sletter denne tråd?!?



Indlæg senest redigeret d. 13.05.2014 16:51 af Bruger #20913
Partner skab, det lyder bare som en super god ide, der er ikke noget som gratis arbejde.



Jeg har fundet hvad jeg søgte.. lige bort set fra knappen der sletter denne tråd?!?



Indlæg senest redigeret d. 13.05.2014 16:51 af Bruger #20913
Held og lykke, jeg håber du finder den rette!

Dit indlæg er fint, problemet er, at der her på udvikleren er mange af den slags, hvor de useriøse ("Vi har en [dårlig] idé, som DU får mulighed for at udvikle [gratis]!") tager de seriøse med i faldet.

Du må bare håbe, at folk kan se forskel på et kørende projekt og en idé, som nogle af udviklet på en eftermiddag.



Jeg har fundet hvad jeg søgte.. lige bort set fra knappen der sletter denne tråd?!?



Indlæg senest redigeret d. 13.05.2014 16:51 af Bruger #20913
Søg evt. også på Amino.dk. Du undgår ikke spydige kommentarer når du søger en tekniker som mod 50/50 ejerskab vil lægge noget gratis arbejdskraft, men du kan hjælpe dig selv virkelig meget hvis du kan redegøre for (og dokumentere) hvad indtjening der ligger fra sitet pt, således at folk kan se at der er tale om et projekt der allerede laver penge, og derfor ikke i samme dur risikerer at arbejde uden afregning (hvilket er det som mange teknikere gerne vil undgå).

Hvis du allerede har en stabil indtægt fra sitet, så kan der jo sagtens skrives en kontrakt om at løn kan trækkes ud af selskabet f.eks. fra november af (om et halvt år), og dermed står du allerede stærkere end dem som "har idéen men mangler evnerne" :)

God jagt!



Jeg har fundet hvad jeg søgte.. lige bort set fra knappen der sletter denne tråd?!?



Indlæg senest redigeret d. 13.05.2014 16:51 af Bruger #20913
Lige et hurtigt spørgsmål til dit projekt. Hvor lang tid, ville du tro at din kommende partner ville skulle sætte af?. Ville det kun være i udviklings forløbet af det nye projekt, eller ligger der også andet i det, og taler man her om måneder eller om år?



Jeg har fundet hvad jeg søgte.. lige bort set fra knappen der sletter denne tråd?!?



Indlæg senest redigeret d. 13.05.2014 16:52 af Bruger #20913
Det lyder jo som om, at du er blevet "udfordret" af din egen succes (et scenarie mange webudviklere, kun drømmer om) :)

Hvornår har du tænkt du tænkt på at du ville sætte dit nye projekt i søen, hvis nu alle omstændigheder er gunstige?



Jeg har fundet hvad jeg søgte.. lige bort set fra knappen der sletter denne tråd?!?



Indlæg senest redigeret d. 13.05.2014 16:52 af Bruger #20913
<< < 12 > >>
t