Inkludere Javascript

Tags:    html

Hej!

Jeg har spurgt om dette før

Jeg har en div der henter indhold afhængig af hvilken side man er på også kan man navigere sig igennem siden ved hjælp af <a load="siden">ads</a> og når man klikker der henter <div id="page-load"></div> så selve siden.

HVIS jeg trykker på et link, altså <a load="siden">asd</a> så henter den siden ganske fint, men den loader ikke mit javascript korrekt!

Hvis man tilgår addressen istedet for at trykke på et link, henter den alle mine javascript filer korrekt, fordi de er inludere i min footer

Jeg had self. brugt $.getScript i mine filer, for at inkludere mine javascript filer i den hentede fil

Hvilke regler er det, ved I det? Og måske gør jeg noget forkert, er der andet jeg kan gøre???



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvordan ser den side ud du henter ? er det en hel side med <html><head><body> ?



Nej, det er uden head osv :-) Bare html, hvis du forstår, selvom det andet også er html, men det har ikke head eller body med ;-)



har du siden online så man kan se den ?



Jeg fandt ud af det, da jeg fremkaldte min javascript funktion kunne jeg ikke gøre brug af windows on load..




Nej det kan du ikke. Der må du som udgangspunkt gå ud fra at vinduet allerede er loadet.



Men du ved godt, at når du laver dit site på den her måde, så ved du godt at du ødelægger alt mulighed for at google kan indexere dit indhold ikke? Alt SEO vil med andre ord være spildt.



Indlæg senest redigeret d. 21.05.2014 19:14 af Bruger #17081
t