mail udbyder med api adgang?

Tags:    mailudbyder

Hej
Jeg er på udkig efter en mailhosting udbyder.

Som har et slags API som jeg kan oprette/slette email adresser igennem.

Helst hostet i DK

Findes dette?



4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Som martin spørger. :o)

Hvis det er det første, så ligger det i IMAP protokollen. Har ikke tjekket, men så vil du kunne nok bruge noget fra code.google.com/p/php-imap/

Hvis det til udsendelse af f.eks. nyhedsbreve, så findes der Mandrill og mange alternativer: http://alternativeto.net/software/mandrill/



Måske kan context.io hjælpe dig. Eller en server med cpanel. Cpanel har vist nok noget API til den slags. Måske har Gmail eller Office 365 noget.

Ud fra din spec, kræver det en løsning der kan kobles med x-antal domæner, og tillige have et api der kan oprette mail konti, altså ændre i serverens konfigurationer. Måske hvis du spørger tilpas mange gange hos Gigahost kan du få lov til det. :)



Hej Tommy,

Tænker du på en e-mail service ligesom live.com (Det gamle hotmail) eller snakker vi om e-mail marketing systemer, hvor du kan sende e-mail ud til en gruppe af kunder/brugere og oprette abonnementer på disse via et API?




Indlæg senest redigeret d. 29.05.2014 17:53 af Bruger #6559
Ingen af delene.

Søger et firma der sælger mailhosting, altså hvor jeg kan købe mig til at de hoster mine email adresser, med smtp,pop3/imap, og hvor jeg kan oprette alle de email adresser jeg vil, på mine egne domæner selvfølgelig.

Og med API adgang så jeg kan bygge mit eget interface hvor der kan oprettes email adresser osv osv.



t