Sommerjob til programør.

Tags:    php net html5 databaser

<< < 12 > >>
Jeg mangler en programør til et stort hjemmeside projekt.
- Hjemmesiden ska være databasestyret og skal indeholde en del moduler som jeg ikke tror eksistere endnu, så du skal ikke regne med at det bare kan laves i joomla eller wordpress m.m. uden at skulle programere. (Der skal programeres en del.)

Jeg ønsker at du er god til dit arbejde, at du er effektiv og kan overholde aftaler og deadlines. At du har 100% styr på hvad du snakker om, så vi ikke spilder tiden. At du har tid til at få noget gjort.
Jeg forestiller mig at siden skal programeres i php, men er åben for forslag, hvis den rigtige dukker op.

Jeg tilbyder kr. 20.000,- kontant til den rette, fordelt over, de første modulopbygninger.
Hvis du er ung og fri, og den helt rette kan jeg måske arrangere en arbejdsplads på de carnariske øer over sommeren med alt betalt.
Du skal bo i jylland.
10% af en virksomhed som kommer til at flytte grænserne for hvad vi mener er mulig mht. økonomi. (nomineret værdi 2.000.000 hvis projektet lykkedes.)
Mulighed for fastansættelse i et job med stort indtjeningspotientiale og egenbestemmelse, fremadrettet.

Send sms til
91
56
65
65



13 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fedt Patrick.

Det var lige det jeg trængte til at høre. :o)



Det kan jeg bestemt godt sætte mig ind i Brian (Den rigtige)

Der er sku da heller ikke noget være end plattenslagere og platugler, som ødelægger et ellers ok projekt, ved ikke at have styr på det.

Og jeg har selv mødt en del programører som sagde at de kunne og også ikke kunne. Derfor de lidt hårde krav.

Problemet for læserne og jer der skal være interesseret i jobbet er jo at man kan ikke skille den ene fra den anden.
Nogle har rent mel i posen og har et super godt koncept andre må man lukke op og skide i.
DU/I ved bare ikke hvilke.

Og derfor bliver jeg ked af det, når man ikke får en ærlig chance som ny bruger på et sådan forum.
Jeg har læst stakkevis af forretningsplaner og jeg har selv lavet et dusin som er blevet skrottet inden de så dagens lys og igen andre nåede til banke og kom ikke videre.
Men de gode forretningsplaner er faktisk der ude.

Men jeg ved at den rette plan lever så længe nogen tror på den og ikke et sekund længere og derfor bliver det sgu da lidt ambivalent når man ikke får vist bare en smule tillid på en side som hedder udvikleren ;o)

Om, nogen har opfundet det som jeg gerne vil lave, jeg tror det næppe, men man skal aldrig sige aldrig.
En ting er sikkert der er en stort latent marked for det.




1. Vil i have at jeg skal tilbyde flere penge end jeg kan betale?

Nej


2. Vil I have at jeg skal søge en som ikke kan løse opgaven?

Nej


3. Vil i have at jeg skal søge en som kan løse opgaven, men som ikke magter at snøvle sig færdig?, hvilket jeg har set 1000 gange...

Nej


4. Skal jeg lade være at tilbyde ekstra tillæg hvis projektet lykkedes? Jeg ved jo godt at 20.000 ikke er formeget til at dække en normal timeløn, til sådan et projekt. Det er jo også derfor at der bliver overkompenseret, for den risiko man løber.

for 2.000.000 i aktieværdi er vel egentligt en del + mulighed for at få et velbetalt job, hvor man skal passe og udvikle det man selv har lavet.

Nej


5. der er jo ingen som er tvunget til at gøre arbejdet før der ligge en fuld kravsspecifikation og en forklaring på hvad virksomheden skal tilbyde, som differentiere sig fra alle andre.

Nej


Men sig mig lige-- Hvad er det jeg gør så forkert i mit tilbud?

Tilbud er det rigtige ord. Hvad vil du sælge? En plads i din VIRKSOMHED og arbejde med dit PRODUKT. De to vigtigste ting, som du burde kunne sætte ord på, men ikke gør.





<< < 12 > >>
t