Hjælp til enkelt hjemmeside

Tags:    hjemmeside webdesign galleri kalender

Hej.

Jeg ved ikke om dette er rigtige sted at kommer med sådan et spørgsmål, men ellers er jeg åben for henvisninger.

Jeg har en lillebror på 11 år der køre speedway, og da han nu er begyndt at få en del sponsor og en del folk der følger ham, derfor søger vi hjælp til at få sådan en hjemmeside lavet, så folk kan følge med.

Denne hjemmesiden skal egentlig være meget enkel og indeholde:

Forside
- Muligvis med noget dias billeder der køre i toppen. og lidt små tekst. Muligvis i den ene siden, en kalenderfunktion, der viser hvornår de næste løb ligger.

Om ham
- blot til tekst. til at informere hvordan karrieren er startet osv.

Sponsor
- til fremvisning af de forskellige sponsor.

Galleri
- Her må der gerne være delt op så det er nemt at oploade et nye mapper med billeder fra de enkelt løb, det kan også være det kan køre samme med facebook og så få lavet en facebook fanside :)


Håber der er nogen der kan se dette som en mindre opgave, og at dette muligvis kan laves som et sponsorat? da dette blot er en hobby, og min bror som sagt kun er en ung gut på 11 år.

Er der spørgsmål, tilføjelser, eller noget helt andet så sige endelig til, i stedet for at holde dig tilbage!

Håber på at høre fra dig
Martin Wulff



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det hele kan nemt laves med et CMS, f.eks. Wordpress og så et plugin til galleriet og evt. et til at lave bannere i siden.



Det var nok det jeg ville gøre, hvis jeg hurtigt skulle sammensætte en side.



Jeg vil helt sikekrt også anbefale et CMS som f.eks WordPress. Det er rigtig nemt at finde ud af hvis du bare har en smule teknisk snilde ;-)

På min side NemProgrammering.dk tilbuyder vi et 100% gratis WordPress video kursus for begyndere - Det tror jeg vile kunne hjælpe dig langt. Se det her:

Gratis WordPress videokursus



t