Nyt MySQLi kursus for begyndere på NemProgrammering.dk

Tags:    mysqli mysql

Hej peps!

På NemProgrammering.dk har vi netop lanceret et nyt / opdateret MySQLi kursus. Kurset omfatter nu:

- MySQLi for begyndere

- Objektorienteret MySQLi for begyndere

Idet vores kurser i 2014 bliver brugt i undervisningen på HHX, HTX og STX i Danmark, har vi valgt at opdatere næsten alle serier for at gøre dem bedre og mere lærerige. Der findes nu også øvelser til hver video.

Vil i give lidt feedback på de nye MySQLi kurser?



Undskyld jeg spørger

Men er det ikke lidt forkert, at reklamere for en anden udvikler side, på udvikleren.dk?





Undskyld jeg spørger

Men er det ikke lidt forkert, at reklamere for en anden udvikler side, på udvikleren.dk?



Arh, vil det mene at det her mere er et skub i den rigtige retning for nye udviklere :)

Thomas: Tjekker lige kurset senere og smider feedback.



Undskyld jeg spørger

Men er det ikke lidt forkert, at reklamere for en anden udvikler side, på udvikleren.dk?



Arh, vil det mene at det her mere er et skub i den rigtige retning for nye udviklere :)


Fuldstændig enig Daniel, trods de har et forum, bør det ikke sammenlignes med konkurrence. Af min opfattelse, er det for nybegyndere (uden at have set videoerne, eller tjekket siden voldsomt ud), og der skal der også være plads. Et forum som Udvikleren (og lignende fora) synes jeg personligt ikke skal afvige fra den slags initiativer. Om så majoriteten finder det irrelevant, kan folk stadig komme med konstruktive inputs.

Jeg synes personligt at navigationen (i siden, kurser) burde segmenteres bedre. MySQLi under database - I underviser i ASP.NET, og mig bekendt kan disse to ikke kombineres.



Indlæg senest redigeret d. 18.08.2014 09:56 af Bruger #17260
Hej folkens, og tak for jeres kommentarer.

Jeg synes ikke at man kan kalde NemProgrammering.dk og Udvikleren.dk konkurrenter, sidste jeg tjekkede tilbød udvikleren.dk ihvertfald ikke deciderede kurser i programmering / webudvikling for begyndere, men var mere et større community for udviklere generelt. Ja, NemProgrammering.dk har også et forum, men synes stadig udvikleren.dk rammer mange andre segmenter og fokusområder end NemProgrammering.dk.

Den dag at NemProgrammering.dk har lige så mange besøgende og lige så meget forskelligt indhold som undvikleren.dk, vil jeg gerne gå med til at kalde dem for konkurrenter - men det tror jeg desværre stadig kun jeg kan drømme om :lol:








Undskyld jeg spørger

Men er det ikke lidt forkert, at reklamere for en anden udvikler side, på udvikleren.dk?



der er stor forskel på udvikleren.dk og nemprogrammering.dk.
Forskellen ligger i at nemprogrammering.dk er et sted hvor man kan begynde at lære programmering / scripting igennem en video tutorial serie, og bruger skrevet indlæg. Til sidst har du så forummet til spørgsmål, primært linket til hvad der er lært i tutorial serien.

Udvikleren er meget mere henvist til udviklere med erfaring, selvfølgelig er der her og der dem der spørger hvordan man kommer i gang. Som så primært bliver henvist til en bog eller lign. Men siderne konkurrere ikke med hinanden da deres målgruppe er forskellige.



t