It partner søges

Tags:    javascript html-editor programmering partner coding

Hej jeg er en dreng på 17 år som går på hhx, hvor jeg går på innovations linjen. jeg har altid drømt om at starte mit eget projekt op. Jeg har så lavet en ide vedrørende fest, det er ikke en ide der bare handler om fest og druk, det er en hjælpsom og nyttig ide til unge der fester. hvis du er interesseret i et samarbejde med mig så endelig skriv. har en helt a4 side, samt en swotmodel, mål og andet skrevet ned der fylder 2 sider. for yderligere oplysninger om ideen skriv privat.



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du vil have bid, må du forklare nogle af de problemstillinger der findes ved unge der fester og hvordan de f.eks. kan løses af dig og dit projekt.

I øvrigt har du allerede skrevet et indlæg: http://www.udvikleren.dk/forum/46218/it-partner-soeges/

:)



der er ikke nogen problemstillinger, det der er ved den er bare at jeg har brug for en programmør der kan hjælpe mig med at udvikle denne ide. det er det jeg ville komme nærmere ind på over privat besked



kan du ikke bare forklare din ide her, så vi kan kode den selv og tjene kassen ?



der er ikke nogen problemstillinger, det der er ved den er bare at jeg har brug for en programmør der kan hjælpe mig med at udvikle denne ide. det er det jeg ville komme nærmere ind på over privat besked


Er der ingen problemstillinger?? Skal din applikation da ikke kunne bruges til noget?



t