Action Bar til højre

Tags:    android

Hej.

Jeg ville prøve at bruge Action bar til opsætning, men kan kun få den til at lægge sig i venstre side og bogstaverne er helt sorte.

Jeg har søgt en hel del, og har fundet en del forskellige løsninger på opsætning, men ingen steder noget om placering.

Det er vel bare en parameter der skal sættes, men hvilken?





5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Du skal bruge en .css script. Det denne her kode gør, er den køre med ned, hvis du ruller ned. position: fixed;. Du styre hvor den skal være med right. Mindre tallet er, mere er den i højre side

position: fixed;
width: 250px;
height: auto;
border: 1px solid #000;
top: 160px;
right: 10px;

Håber jeg forstod dit spørgsmål rigtigt



Udfra dine andre spørgsmål, regner jeg med at det er til Android?

Er det knapperne der placerer sig til venstre? Du bruger måske api 17 eller mindre, hvor jeg mener det er standard.

Eller er det hele actionbaren du vil have flyttet? I såfald skal du definere et customview som du inflater til.



Indlæg senest redigeret d. 18.10.2014 22:19 af Bruger #955
Tak for tilbagemeldingerne.
Ja, det er rigtigt nok Android studio jeg arbejder med.
Det jeg gerne vil gøre er, at flytte en dropdown "knap" fra venstre side til højre, til der hvor der default er 3 prikker.
Jeg har kun arbejdet med Android Studio i 14 dage, så Mikkels svar forstår jeg desværre ikke så meget af. Jeg må have det skåret mere ud i pap.
Jeg kan finde flere forklaringer på at lave en enkelt dropdown knap, men jeg skal bruge to og de skal helset placeres i høre side.

Stefan, du nævner "customview", er det under layout?

/Niels



Du skulle bare have fortalt at det drejede sig om Android Studio ... ingen der kan regne ud hvad du snakker om ellers.



Det har jeg fundet ud af. Jeg husker det til næste gang.:|



t