Feedback runde 2 af UG-Design

Tags:    feedback html css

Vi havde tidligere en tråd her på sitet hvor vi søgte kritik til vores hjemmesidelayout. Vi har nu lavet et nyt layout hvor vi forhåbentligt har rettet mange af de kritikpunkter som i fremlagde sidst. Vores opdaterede side kan besøges her: http://ug-design.dk/

Nu kører vi endnu en kritikrunde hvor vi søger at forbedre os endnu mere. Derfor kunne vi godt tænke at høre jeres mening om hvad vi har forbedret og hvad vi stadig skal arbejde på. Nogle af de ting vi har kigget på har blandt andet været:

- bedre optimering til mobiler
- et mere grafisk udtryk
- færre stavefejl
- bedre tekst til SEO
- minimering af css- og javascript-filer

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Uffe og Gustav




Indlæg senest redigeret d. 09.11.2014 18:28 af Bruger #20982
7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,
Umiddelbart er der to ting jeg ville arbejde lidt med - linjelængde (hvis man har en bred skærm bliver jeres linjer meget lange og det bliver svært at læse dem - øjet har svært ved at 'finde tilbage' til den rigtige linje når den er så lang).

Afstanden mellem jeres blå ikoner / overskrifterne - Det er ikke helt tydeligt hvor ikonerne 'hører til'.



Bedre end jeres første :)

Hvis det er meningen at mobiludgaven skal vises på tablet, så virker det ikke med Chrome på Android Lollipop..

Generelt synes jeg at afstand mellem de forskellige afsnit er for lille... teksten kommer for tæt på hinanden.

Jeres kontaktformular ser mærkelig ud.
- Malplacerede stjerner
- To afrundede tekstbokse
- Et firkantet textarea (eller meget lidt afrundet) og en firkantet knap
- Forskellige paddings

"Kontakt os nu og få en snak" afsnittet er 100% skjult på standard laptop-opløsning (1366x768)... jeg har været på siden flere gange uden at vide at det tekst ekisterede... byt evt om på formularen og det tekst.



Hej, mange tak for jeres svar.

@Christina

Jeg kan godt se hvad du mener med linjelængden. Vi vil tænke lidt over måder hvorpå vi kan begrænse længden.

Jeg er også enig mht. ikonerne; det får vi kigget på snarest.

@Nicky Mogensen

Det ser ud til at andre har samme problem med android telefoner. Det bliver snart rettet.

Kontakt-formularen vil vi også lige give en finpudsning. Jeg kan godt se at den er lidt dovent lavet - er dog lidt i tvivl om hvad du mener med forskellige paddings - for mig er de umiddelbart identiske med resten af siden.

Tak for jeres kritik. Vi vil som sagt få kigget på tingene i den nærmeste fremtid.



Jeg har 2 ting at tilføje.

Hvis i har referencer at vise frem, så gør det.
På forsiden kan man se en mand med en gruppe bag sig, er det med vilje at han ser så ond ud?



Jeg giver Alexander ret.
Manden ser ret så ond ud. Ved ikke om det er jer der har tegnet det, men i bliver nød til at studere anatomien i ansigtet. Det er øjebrynene der gør at han ser ond ud.



Manden ser ikke særlig indbydende ud nej...

Derudover er jeg ikke helt vild med jeres skyer under "muligheder". Der er noget effekt på dem som får en til at tro at det er en link.

Ellers så synes jeg siden er rigtig fin, og den skal nok tiltrække kunder til biksen :D



Synes for det første at jeres farver er lidt kedelige i det. Det kunne være fedt med nogen lysere farver

Også i stedet for at have en rød stjerne i kontakt. Så bare skriv "alle felter er påkrævet".



t