Crash

Tags:    crash c# app

Hej jeg har en app der er crachet findes der et stykke software der kan analyse min app for fejl eller finde tidliger crach



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Gætter på at du udvikler i Visual Studio når du arbejder med C#.... der kan du køre dit program i debug, hvilket gør det du søger.

Tryk F5 eller Debug -> Start Debugging



Er det en app som i Windows 8 App? Jeg bruger både Windows 8 emulator og laver publish til min Windows Phone. Men exceptions fanger jeg og mailer til mig selv fra telefonen, mens jeg tester.



Er det en app som i Windows 8 App? Jeg bruger både Windows 8 emulator og laver publish til min Windows Phone. Men exceptions fanger jeg og mailer til mig selv fra telefonen, mens jeg tester.


hej brian det er en windows app



Så kan du gøre som jeg siger. Debugge både til din lokale enhed, emulator og remote debugging på andre devices.

Når den er published til Windows Store, så kan enkelte exceptions også ses under dit dashboard.

Et lille sidespring: @Brian, er det lykkedes der er catche exceptions fra ting som f.eks. XAML? Selvom jeg skulle have en eventhandler på App.UnhandledException, så crasher mit app stadig.





Et lille sidespring: @Brian, er det lykkedes der er catche exceptions fra ting som f.eks. XAML? Selvom jeg skulle have en eventhandler på App.UnhandledException, så crasher mit app stadig.


Det er lidt tilfældigt synes jeg. Det er ikke alle som bliver fanget, men nogle (de fleste gør).

Jeg har fået en enkelt "Access violation" som ikke blev fanget som jeg lige kan huske.






t