Jeg søger programmør til app

Tags:    iphone android app udvikling

Hej.
- Jeg søger en udvikler til en sex app, der skal hjælpe par med at blive sammen, og opretholde et spændende sexliv.
- Jeg forstiller mig at appen skal være til både Android og iPhone, samt diverse tablets på et senere tidspunkt.

- Er du interesseret i at høre mere, så send mig en mail på: ungdebat@gmail.com eller send en besked her.

// Jannick



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Diverse tablets? Android og iOS er også et tablet styresystem. Hvad tænker du mere på? Windows?

Tror jeg spørger på alles vegne:

- Kan du selv udvikle, eller ligger alt udviklingen hos den der evt. har interesse?
- Hvad er lønnen?



Lønnen forhandles der om, og jeg kan ikke selv udvikle appen.
- Tænker også på windows ja, men det primære fokus skal være mobiler. Evt. Tablets efter. Det må aftales med udvikler! Tak for din interesse i uddybelse.

// Jannick



om du udvikler til mobiler eller tablets er et fedt. Det er samme OS på en iphone som på en iPad ... ditto med Android tablets. Der kan være tale om design tweaks, men grundlæggende burde apps'ne være ens.



Dan, der skal tages hensyn til design. Så nej, ikke ditto! :-)



Dan, der skal tages hensyn til design. Så nej, ikke ditto! :-)


Der kan være tale om design tweaks, men grundlæggende burde apps'ne være ens.




Indlæg senest redigeret d. 11.12.2014 22:13 af Bruger #16372
Dan, der skal tages hensyn til design. Så nej, ikke ditto! :-)


Der kan være tale om design tweaks, men grundlæggende burde apps'ne være ens.


Man programmerer Android éns uanset om det er til telefon eller tablet, men hvis to apps. grundlæggende er éns på lille og stor skærm, så har man gjort det forkert. De skal være markant forskellige, men det kan gøres responsivt, så det er den samme app.



t