Unsupported HTTP request method detected

Tags:    c#

Hej

Jeg søger efter en eller anden som har mulighed for at hjælpe mig lidt videre til at for klare mit problem, det er sådan at jeg er ved at sætte quickpay op til min side.

Derfor søger jeg en som arbejder med c# som evt kan hjælpe mig videre til at kunne løse problemet?.

Det er sådan at det er første gang jeg skal sæt det op i C# så er kommet ind i problemer som fremviser:


Message Error Detected

An unrecoverable message error has been detected with the following information:

Unsupported HTTP request method detected - please use HTTP POST request

Please correct the problem and re-submit.


Jeg har prøvet at kig her:

http://stackoverflow.com/questions/26758999/unreachable-code-detected-error-message-in-c-sharp

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/debx8sh9%28v=vs.110%29.aspx

Synes ikke rigtig det løser problemet..

Kontakt mig evt privat hvis det er sådan du gerne vil giv en hånd.



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej.

Problemet er, at du forsøger at tilgå din resurse med et HTTP GET.

Uden at se noget kode, så er det svært at finde ud af hvor dit problem ligger, men i næsten alle tilfælde skal man specifikt angive i sin kode, at man ønsket en HTTP POST. (Eller angive på resursen at den må tilgåes med et HTTP GET)

Bruger du WebRequest metoden som du linker til, så skal du angive Method-propertyen, hvor du skal sætte den til POST.

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 


Hvis det ikke hjælper, så må du smide noget kode :)



Hej.

Problemet er, at du forsøger at tilgå din resurse med et HTTP GET.

Uden at se noget kode, så er det svært at finde ud af hvor dit problem ligger, men i næsten alle tilfælde skal man specifikt angive i sin kode, at man ønsket en HTTP POST. (Eller angive på resursen at den må tilgåes med et HTTP GET)

Bruger du WebRequest metoden som du linker til, så skal du angive Method-propertyen, hvor du skal sætte den til POST.

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 


Hvis det ikke hjælper, så må du smide noget kode :)


Det rigtigt, jeg glemt helt om koden,

er din den bedste måde gør det på eller er det sådan her:

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 




t