Privatundervisning i programmering ( datamatiker 1 semester )

Tags:    datamatiker programmering undervisning

Hej jeg søger en som kan give privat undervisning til min bror som læser til datamatiker 1 semester på kea .

2-3 timer om ugen inden februar måned hvor han skal til eksamen også efterfølgende 1-2 timer om ugen måske mere nogen gange . Det hvad han føler .

Sker selvf mod betaling ( realistisk pris ) . Og helst hjemme hos os på Amager .
Kan kontaktes på f91@live.dk



7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der nogen speciel årsag til han skal have undervisning. Man kan læse sig til alt på studiet.



Hvilke sprog forventes der at skulle undervises i?



Årsagen er han har været bag ud med undervisning pga personlige problemer .

Sprog skal helst være dansk , men også engelsk hvis der tilbydes den rette hjælp .

Vh Frida .



Indlæg senest redigeret d. 22.12.2014 01:22 af Bruger #21061
Sprog skal helst være dansk , men også engelsk hvis der tilbydes den rette hjælp


Jeg tror der blev tænkt i hvilket programmeringssprog, der skulle undervises i.



Sprog skal helst være dansk , men også engelsk hvis der tilbydes den rette hjælp


Jeg tror der blev tænkt i hvilket programmeringssprog, der skulle undervises i.


Uhhh det ved jeg ikk . Nogen med organisation, softwarekonstuktion , c++, organiseoriske og økonomiske forhold til virksomheder , systsmudvikling , grundlæggende Datamatikske begreber, metoder, teknikker og værktøjer ..





Jeg tror der blev tænkt i hvilket programmeringssprog, der skulle undervises i.

der undervisses jo i Java, C++, ASP, SML. jf http://www.kea.dk/da/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/datamatiker/

jeg kan huske for nogle år siden (afsluttede selv december 2006) underviste man datamatikere i JAVA i lyngby, og C++ på NielsBrock, men uddannelserne er siden flyttet rundt og skoler lagt sammen

hvorfor er det dig der opretter tråden og ikke din bror ??, han sidder jo med alle svarene





Jeg tror der blev tænkt i hvilket programmeringssprog, der skulle undervises i.

der undervisses jo i Java, C++, ASP, SML. jf http://www.kea.dk/da/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/datamatiker/

jeg kan huske for nogle år siden (afsluttede selv december 2006) underviste man datamatikere i JAVA i lyngby, og C++ på NielsBrock, men uddannelserne er siden flyttet rundt og skoler lagt sammen

hvorfor er det dig der opretter tråden og ikke din bror ??, han sidder jo med alle svarene


Har lige talt med ham . Han bliver undervist på skolen ja , men han han brug for lidt mere undervisning der hjemme .
Og det er kun i java programmering .
Nogen som kan give privatundervisning timeløn 150 kr . Der tale om omkring 20-25 timer hele januar måned



t