Søger IT-partner

Tags:    app udvikler

Indtil videre bliver projektet kaldt "Easy-Ticket" og formålet med denne app er, at give vores kunder en bedre, lettere og mere moderne oplevelse af at bestille billetter til diverse underholdningsattraktioner, og begivenheder. EasyTicket fungerer pa° den ma°de, at man henter app’en ned pa° sin telefon (iOS samt android-enheder) og derfra kan ga° ind og vælge kategori (f.eks. Biograf, Koncert, Sport m.fl.). Herefter kan man bestille billetten, betale med kreditkort og fa° billetten direkte pa° sin telefon (smartphone) i form af en QR-kode
(En ”moderne” stregkode).

I Easyticket app’en samler vi desuden billetter fra mange forskellige begivenheder og
attraktioner i e´n app, for pa° den ma°de at gøre det lettere for vores kunder at bestille og modtage billetter fra deres yndlingsattraktioner og begivenheder.
EasyTicket er et helt nyt koncept, som allerede har fa°et en god modtagelse fra potentielle kunder samt vore samarbejdspartnere. Virksomheden har samtidig stort potentiale for geografisk ekspansion ba°de indenfor Danmarks grænser, men samtidig ogsa° globalt. Vi har ogsa° store mulighed for at inkludere flere begivenheder og attraktioner i vores app. Fx museer, festivaler, forlystelsesparker m.fl.

Ideen kommer af at jeg er studerende på handelsskolen i Viborg, hvor jeg med følgende projekt har vundet en titel i herning, med en 1. plads og en stor 4. plads i Odensen. Jeg har ligeledes lavet en forretningmodel som, min/mine kommende partner må læse.

Håber i kan hjælpe og nogle er friske på at tage kampen op.
MVH Martin Sarvio Kristensen.



Indlæg senest redigeret d. 25.12.2014 21:02 af Bruger #21064
3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan adskiller du dig fra f.eks. https://billetto.dk og de mange andre lign. sites? Det er måske et spørgsmål som der skal svares på, før at der er nogen der har lyst til at overveje ovenstående.



Hvordan adskiller du dig fra f.eks. https://billetto.dk og de mange andre lign. sites? Det er måske et spørgsmål som der skal svares på, før at der er nogen der har lyst til at overveje ovenstående.

Det gør jeg ford jeg ikke er billet udbyder i den forstand, tværtimod videreformidler jeg bare deres budskaber, hvis man kan sige det sådan, Billetto er konkurrent til Green ticket, da deres koncept er meget ensartet.



Videreformidling af et produkt man kan købe på lignende side er ikke at skille sig ud.

Du har beskrevet hvad ideen går ud på. Men hvad kan du selv ud over at have ideen? Programmering? design? andet?

Og hvilken partner leder du efter, en med specifikke kundskaber?



t