Fejl i .htaccess filen på mit webhotel

Tags:    htaccess rewriterule

Hej,
jeg har fundet ud af at der er sket en fejl i .htaccess filen på mit webhotel.

Mit .htaccess ser således ud (Se http://i1359.photobucket.com/albums/q798/tvenstrupbirch/Udklip_zpsmfeliryy.png)

Jeg forstår dog ikke rigtigt hvad jeg kan gøre for at få det til at virke igen

Fejlen lyder:
[Sat Feb 21 11:08:23.123653 2015] [core:alert] [pid 850395] [client 80.163.58.120:35019] /home/rasmusbi/public_html/.htaccess: RewriteRule: bad flag delimiters

Er det noget i kan hjælpe med?

[Edit]
Jeg har fået det til at virke ved at gøre som du har sagt, men desværre er der 2 af mine undersider der bliver hostet på web hotellet der ikke er tilgængelige. Siderne Aim-high.dk og Beautidesign.dk. Jeg kan ikke se hvad problemet er da alle mine andre sider fungerer ordentligt, jeg kan heller ikke finde noget i error loggen...


Hilsen Rasmus



Indlæg senest redigeret d. 24.02.2015 12:43 af Bruger #21110
6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Så har du større problemer end du tror - hvis fejlen er "kommet af sig selv" betyder det at andre end dig har skrevet i den, hvilke er et seriøst sikkerhedsproblem, hvis andre end dig har rettigheder til at ændre i den.

Skal det bare være en standard wordpress htaccess? Så er det bare at kopiere htaccess inde fra wordpress ned i den.



Det er ikke en standard wordpress htaccess du har postet img til.

Men wordpress htaccess kan du finde inde i wordpress - under Indstillinger -> Permanente Links, tryk på gem og htaccess koden vil komme frem.



Er det fordi du har en $2, istedet for $1, i den mp-files.php linje?



Det ved jeg desværre ikke. Grunden til at jeg har problemer med at lokalisere fejlen er at den er kommet af sig selv, uden at jeg har redigeret i filen. Men alligevel viser min errorlog at der er en fejl deri.

Jeg har prøvet at ændre det til $1 men synes ikke det virker



Der en anden der har rettigheder til den, er det bare at google htaccess wordpress, og så burde den komme frem? Jeg har aldrig ændret i filen i den tid jeg har haft den så vil mene at det bare er standard wordpress filen.



Okay tak



t