Jobbet for dig?

Tags:    penge betaling programmering

Hej jeg er en dreng på 18 år, som går på hhx. Om 1 uges tid har jeg min første hjemmeside oppe at køre www.festfinder.dk, efter jeg har været i gang med den et stykke tid har jeg fået" mere blod på tanden". om 2 ugers tid når hjemmesiden samt virksomhed er oppe at køre, vil jeg dog høre om oprettelse af et helt nyt iværksætter sted kunne være noget for dig?

beskrivelse ses nedenunder

Et kæmpe forum der koncentrere sig om iværksætteren samt programmøren. Et kæmpe forum omhandlende om at hjælpe den enkle iværksætter med at få gjort sin drøm til virkelighed. Et forum hvor man kan skrive sine ideer ned på sin side, og få et overblik over dem, et forum hvor man kan få bedømt sin ide. Et forum hvor man kan finde programmøren, der skal programmare sin hjemmeside/app. Et forum hvor du kan sortere dine ideer efter bedømmelse. En hjemmeside/app hvor man kan donere til en ide, hvis man finder den nødvendig. Et forum der hjælper iværksætteren på bar bund. Et forum der giver dig mulighed for at skabe et netværk med iværksættere og programmører fra alle verdenshjørner. En hjemmeside der sikre din ide for kopiering. En hjemmeside der ikke ser på din popularitet på Facebook og går op i likes. En hjemmeside hvor du frit har mulighed for at dele din ide med omverdenen, uden du behøver et billede og andet af dig selv. Et forum hvor du nemt kan chatte med online iværksættere i alle verdenshjørner.

betaling bliver betalt af 3 rates.

25 procent af betaling start på projektert
50 procent af betaling midten på projektet
25 procent af betaling det færdige resultat



7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Jesper,

Hvad er det helt præcis du spørger om i dette opslag ?.. Er det en reklame for et projekt du er i gang med at udvikle, eller er det noget du gerne vil have udviklet :) ?



Det du vil lave er altså en ny kickstarter.com?

Hvordan vil du være anderledes?



Den idé findes allerede. Den hedder amino.dk
Der skal dælme kæmpes, hvis du vil på niveau med dem - og det er du jo nødt til, når i har samme koncept



Ideen er kun 95% af det at starte en virksomhed. Det er langt vigtigere at du har drive og tror på det. Hvis du har det så kan du sælge sand i ørkenen.

Med det sagt så er der som allerede beskrevet amino.dk - så der er masser af konkurrence. Men hvis du kan differentiere dig så kunne det sagtens gå :-)



Det her er skam ikke reklmation, det er bare oplysninger om hvilke erfaringer jeg har inden for emnet, så jeg fremstår mere troværdig.

Ja, der findes en del sider lignende dette, dog er der bare ingen af siderne der koncentere sig om det reele problem, syntes jeg. Der er ingen sider der fuldt ud handler om programmøren og iværksætteren. Amino handler meget om at starte virksomhed og finde ud af problemer.



Jeg synes bare du skal give den fortsat gas med dit projekt - Lige meget hvor god ideen så er, så er det vigtigste at du bræder for det. Hvis det fejler så lærer du også meget af det, og det kan du tage med over i et eventuelt nyt projekt :-)

Tumbs up herfra!



Tak for opbakningen



t