Ubuntu! (ikke som sådan udvikler-relateret)

Tags:    ubuntu

Hey udviklere....

Har et spørgsmål, som denne gang ikke lige handler om programmering, men ubuntu med dual boot på en windows 8.1 computer.
Håber I kan hjælpe!

Jeg installerede det for nogle måneder siden ved siden af windows 8, men jeg har umiddelbart problemer med at få det hele tilbage, som da jeg kun havde windows.

Har fundet flere guides til hvordan man gør det, hvis man har windows 7 eller xp, men kan ikke finde nogle til windows 8.1.... Og er lidt bange for at begynde at rode med og slette partitioner, i frygt for at jeg ikke kan boote til windows bagefter... (og ikke er helt hundrede på hvad jeg laver)

Kender I nogle gode guides til hjælp her?

edit: Har fundet et par stykker til windows 8.1, men med forskellige fremgangsmetoder... Kan forstå det ikke er vildt enkelt at fjerne det igen.. Hvis nogle har erfaring med det, og kender den rette guide til dette, hører jeg meget gerne!

Tak :)



Indlæg senest redigeret d. 07.04.2015 18:01 af Bruger #13473
1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du tager din bootable windows 8 cd eller usb, og starter op på den, og sletter hele skidtet og partitionerne osv, og du får en ren installation af windows igen uden ubuntu. Kan også gøres den anden vej rundt hvis det kun er ubuntu du vil beholde.

Eller vil du kun fjerne Ubuntu delen, og beholde din nuværende Windows? Så skal du have svaret fra en anden;)



t