Hjælp til FTP klient i java

Tags:    java ftp

Hej

Jeg er i gang med at lave en FTP klient, som skal kunne modtage både filer og kommandoer. Jeg er gået i stå idet jeg ikke kan ordne det problem jeg får, samt ved jeg ikke hvordan jeg skal indføre port 20 & 21. Et af problemerne er at jeg ikke kan få min do loop til at virke. Jeg får fejlen "Multiple markers at this line
- Syntax error, insert "}" to complete MethodBody
- Syntax error, insert "}" to complete Block
- Syntax error, insert "while ( Expression ) ;" to complete
DoStatement"

Et andet er "The method main cannot be declared static; static methods can only be declared in a static or top level type"

Og så "Syntax error on token "while", invalid AnnotationName" til den sidste while loop.

Fold kodeboks ind/udJava kode 


På forhånd tak




Indlæg senest redigeret d. 13.04.2015 01:06 af Bruger #21002
1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du laver et par forskellige ting, som du ikke bør gøre i java.

1) Du har lavet din statiske main metode inde i en indlejret klasse, og ikke inde i den oprindelige klasse. (Den gør dette da du glemmer at afslutte din afsluttende parantes "}" i din Fil klasse.

2) Du laver metoder inde i metoder. Din Modtag og menu metode burde være for sig selv og ikke inde i main.

Og lige en ekstra ting, som ikke betyder det helt store.
3) Når du skriver java kode bør du holde dig til camelCase ved navngivning af både variabler og metode navne, hvilket vil sige at din Modtag metode burde hedde "modtag".

Det var nogle få af de fejl jeg lige kunne finde, prøv at kig på dem og se om det kan hjælpe dig med at komme videre :)



t