Redirect efter Ajax call

Tags:    php jquery ajax

Hej
Jeg har i min applikation behov for at lave en Ajax-kald som det allersidste i min installation-wizard.
Jeg har fået det på plads således at kaldet kører, men jeg kan ikke få den til at lave en redirect når den bagvedliggende PHP-kode er kørt.
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Den bagvedliggende PHP-kode bygger på Laravel 5.1 og dennes redirect() funktion benyttes til at afslutte med.
Hvis jeg blot laver en blank form der kører en POST til "/installer/run", så kører den fint igennem og laver den redirect der skal laves og jeg får herefter også enten fejlsiden eller finish-siden alt afhængig af resultatet, men hvordan fanger jeg en redirect i jquery ajax og giver den videre til browseren?



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du tjekket om den læser success eller fail?

Prøv at smide en alert ind, eller en console.log.

Jeg forstår heller ikke hvorfor formdata er sat som ingenting - du tester måske bare?





Jeg har forsøgt med console.log() for at finde ud af om den kører enten success eller fail, men der kommer intet i konsollen, så den kører åbenbart ingen af dem.

Det er korrekt at formdata er blank, da jeg ikke har noget der skal med. Det eneste som skal valideres er CSRF som systemet automatisk klarer i baggrunden.

I fanen "Network" i Chrome kan jeg se at den returnerer HTTP 200 OK på installer/fail hvor jeg så får en fejlkode på det der gik galt. Når det hele går godt, så returnerer den HTTP 200 OK på installer/finish.




t