Partner til at hjælpe studerende

Tags:    partner samarbejde

Hej,

Jeg er igang med en hjemmeside, der skal støtte en vis gruppe studerende. Nærmere information ville fortælle for meget. Jeg søger dertil en der kan hjælpe mig med at udbygge hjemmesiden, der så dejligt nemt allerede er skabt af Wordpress. Der skal laves lidt småting jeg ikke selv kan, derfra er du selvfølgeligt side om side med til at drive projektet i sammenarbejde med mig. Du må gerne være nytænkende, drømmende og brænde for at hjælpe de stakkels studerende. Lyder det spændende, så skriv til mig. :-)



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er det rent non-profit eller har du en forretningsmodel i baghånden til når du har fået den gratis hjælp du skal have?



Er der en andel i idéen eller en potentiel virksomhed i farvandet? Eller skal man bare hjælpe uden noget retur? :-)



Hej Jannick.

Ideen i at hjælpe studerende lyder interessant nok i sig selv.

Du spørger efter hjælp som er fint nok, men er der noget vi kan forvente tilbage? Er der noget du kan tilbyde for hjælpen? Er det betalt arbejde, muligvis partner som indgår i en andel eller noget helt andet.

Du må meget gerne lige give mere på det område, med mindre du allerede har fundet en eller flere til at indgå et samarbejde.

Hav en god weekend.



t