Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af alt overskude :)

Tags:    css lsl htlm c#

<< < 123 > >>
Hej jeg er en Designer og er her for at finde en Partner til it stort Game Projekt :)

et som du vilde kunne leve af framover :D

Du skal helst væger fra Århus området

du skal kunne "css" "html" kodning

du skal væger go til Databases Styring :)

+ " C# " vilde væger rit godt vis du kan i fremtiden :)

du skal Kunne LSL kodning Eller væger gode til at læger ny kodning som ( LSL ) hurtige ;)

og du skal væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement :)

Du vil få 50% af alt overskude :)

send mig en Mail



Indlæg senest redigeret d. 12.11.2015 11:41 af Bruger #21258
23 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt -89 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej LULU :)

Først og fremmest, velkommen til udvikleren.dk - kan se at du er ny her.

Jeg prøver lige at uddybe nogen af de ting, som er blevet diskutteret i denne tråd.

Når vi udviklere reagerer som vi gør, skyldes det at vi nærmest på daglig basis bliver præsenteret for den slags opslag som du har lavet, hvor der loves guld og grønne skove, men forretningsplanen i realiteten ikke er eksisterende, og folk vil have en udvikler til at lave produktet for sig, uden at indskyde tid, penge eller andet af værdi - derfor er vi simpelthen nødt til at tage vores forholdsregler, for der findes utallige af disse opslag, og 80% af dem er useriøse - hertil bør nævnes, at jeg ikke har den ringeste idé om dit projekt er useriøst, jeg vil som udgangspunkt altid antage det modsatte, men det leder mig så frem til næste pointe:

du præsenterer ikke din idé - overhovedet. Det eneste vi ved, er at du vil lave et spil, og at en eventuel udvikler vil få 50% af alt overskud; det er simpelthen ikke nok information. jævnfør min første pointe, er du nødt til at skille dig ud fra mængden, og vise at du har et seriøst projekt, før en udvikler vil kontakte dig. Det er trods alt, som Robert skriver, dig der søger os, og ikke omvendt - gør dig interessant! :bounce:

Nogen af de ting du kan starte med at svare på er:
- Hvilket type spil er der snak om (browser, app, o.s.v.)?
- Hvilken genre er spillet?
- Hvad er indtjeningsmodellen (månedlig betaling, upfront betaling, in-game betaling...)?
- Hvornår regner du med at projektet reelt set vil kunne give overskud, og hvilke markedsføringsmæssige udgifter vil der have været inden dét (du kan ikke bilde mig ind at du vil trække pengene ud lige så snart serveromkostninger o.s.v. er betalt)
- Har du tidligere efaring med opstartsfaser, eller andre relevante kompetencer (eventuelt referencer)?
- Hvordan er du som person?

Jeg håber du vil vende tilbage, og besvare disse spørgsmål, så du forhåbentlig kan tiltrække nogen udviklere - vi er jo trods alt nødt til vide om der er noget kød på ideen, før vi kan vurdere om de 50% er noget værd.

EDIT: i øvrigt bør du oplyse om hvad din NDA indebærer; skal vi betale en milliard ved overtrædelse, må vi ikke lægge udviklingstimer et andet sted o.s.v.

Held og lykke med det hele! :)



Indlæg senest redigeret d. 11.11.2015 19:49 af Bruger #16678
Der er nok rigtig mange her som behersker css og html, men en hel del færre som administrerer databaser (hvis det er det du mener med styring).
Mange her kan C#, og Linden Scripting Language vil ikke være en abnorm udfordring for en udvikler - med mindre du prøver at bruge scripting-sproget til noget meget stort og indviklet ... som jeg forstår at det ikke er særligt velegnet til.

Er du ved at lave et fremstød indenfor Second Reality - eller hvad Lindens virtuelle verden engang hed?

Hvilken hovedgruppe forestiller du dig at indtægterne skal komme fra?
Reklamer, faste betalende spillere (abonnement), in-game salg eller noget helt andet (mining af Linden Dollars gennem services i SL)?

Vil gerne høre mere om projektet.



Er det frækt at spørge til indtjeningsmodellen?

Du lover 50 % af alt overskud, så er det vel rimeligt relevant at fortælle lidt om hvordan de 100 fantasillioner skal tjenes ind, ik?

Jeg spurgte jo blot til hvilken hovedgruppe der skulle generere indtjening ... fordi dit svar ville fortælle noget om hvor modent projektet var.

Ser ikke noget selvfølgeligt i det.

Ok - din ide er altså betalende spillere ... hvilket nok kræver at der investeres ret tungt i projektet (hvem vil betale for at være med i et spil uden mange spillere allerde?).
Har du fundet en investor eller er du selv investor?

Kan man få et link til din non-disclosure agreement?

Det er ret vigtigt for mig at tjekke den ud og se hvor langt dens krav rækker (nogle laver aftaler som i praksis forsøger at forhindre at man kan udvikle på den platform/sprog/teknik senere uden royalties).

Jeg er da gerne villig til at skrive under på den for at høre mere, men som sagt kommer det an på hvad der er i aftalen.



LULU, der er vist noget, du har misforstået.

Det er DIG, der beder om hjælp til et projekt, så det er DIG, der skal gøre OS interesserede. Du siger, at du betaler alle udgifter, og at det derfor er gratis for os. Vores tid er ikke værdiløs, så det bliver under ingen omstændigheder gratis for os at hjælpe dig.

Min tid er værdifuld, så hvis jeg skal springe med på dit projekt, så skal mindst én af tre incitamenter være tilstede. Enten skal projektet være så interessant og lærerigt, at jeg kan få noget ud af det ad den vej, eller også skal det have så stort potentiale for indtjening, at jeg er villig til at risikere at spilde min tid, for til gengæld at have en reel mulighed for senere indtjening, eller også skal der være løn fra dag ét. Du leverer ikke mulighed for nogen af delene.

Du leverer ikke informationer om, hvad projektet går ud på. Ikke nok til at skabe interesse. Du har ikke engang leveret nok information til, at jeg vil tage til Aarhus for at høre nærmere.

Du mener, at du har svaret på vores spørgsmål, men når vi så stiller dem igen, så er det altså fordi, du ikke har svaret fyldestgørende. "Jeg betaler udgifter, brugerne betaler for produktet og vi deler 50/50" er IKKE en forretningsplan, så prøv igen. Helt præcis hvordan har du tænkt dig at håndtere markedsføring, hvilken type selskab, hvilke distributionskanaler, osv. Hvis du mener, at du har svaret på et spørgsmål, som så dukker op igen, så spørg hellere om at få spørgsmålet omformuleret eller konkretiseret.

Du kan sagtens frabede dig kommentarer og diskutioner, men det her er et forum, så det får du ikke held med.

Og så er der din atitude. Som sagt er dit mål at sabe interesse for dit projekt, men det gør du ikke ved at tale ned til os. Prøv at læse tråden igennem. Ville du have lyst til at arbejde sammen med LULU?

Her er et par gratis tips:

* Tal ordentligt til folk
* Lad være med at skrive med fed skrift bortset fra når noget skal markeres
* Læg 'omg' på hylden, det er ikke et udtryk, som hører til i en samtale mellem voksne mennesker



Vil lige se om jeg har forstået det her rigtigt.

Det er dig der er invenstoren. Så hvis en person valgte at blive din programmør, vil du kunne betale ham/hende med det samme, eller skal man vente til spillet er færdigt?

For jeg tænker, at hvis du er investoren har du vel 1 million kr til udvikling? Eller mere måske?

Eller betaler du med 50% af noget du forventer skal blive en million forretning?

Der skulle jo gerne komme vand og brød på bordet mindst en gang om dagen..







Jeg er bosat et stykke fra århus - faktisk på Island - men ville ellers meget gerne høre mere om din ide.

Hvis der skal skrives en non-disclosure inden du kan sige hvilken hovedgruppe indtægten skal komme fra - så har du nok enten opfundet en ny indtjenings-hovedgruppe (tillykke med det, det er det som alle andre online har prøvet på de sidste 15 år) eller du ved ikke helt hvordan projektet skal give penge endnu :)

Ønsker dig held og lykke med det.
Troede helt ærligt at SL var dødt for mange år siden - men selv hvis det er kommer der vel en opblomstring igen om nogle år (som man ser Pokemon, Ninja Turtles, osv. gentage sig igen og igen).



LULU. Din nedladende attitude hjælper dig ikke.

Det er, som Jonatan påpeger, meget relevant at vide, hvor pengene kommer fra, og det havde du ikke nævnt noget om. Du forventer, at vi bare skal ligge timer i dit projekt, uden nogen viden om, hvordan vi skal tjene til dagen og vejen.

Der mangler stadig mange informationer, før du vil kunne forvente bare en smule interesse, men jeg fornemmer også, at du ikke vil formå at give os denne information.

Så OMG du bare videre. Held og lykke, du får brug for det!



Du skriver at du er designer. Hvilken form for designer, hvad er dine kompetencer? For min skyld kunne du jo være tøj designer som på ingen måder vil hjælpe til det. Er det 2d/3d du kan og forstiller dig?

Hvis det er 3d. Kan du modeller, texturere, rigge, animere, lyssætning osv... ???

At skrive du er en designer giver os intet. Kom med lidt mere om dig selv.



Du skriver at du er designer. Hvilken form for designer, hvad er dine kompetencer? For min skyld kunne du jo være tøj designer som på ingen måder vil hjælpe til det. Er det 2d/3d du kan og forstiller dig?

Hvis det er 3d. Kan du modeller, texturere, rigge, animere, lyssætning osv... ???

At skrive du er en designer giver os intet. Kom med lidt mere om dig selv.




lit af Det helle :) som sagt alt er klart og part mangler bare en partner til kode dellen :)

Ps nice måde at spame på ;P



Hej Lulu.

Har du nogle referencer til tidligere arbejde du har lavet? Jeg vil helst lige tjekke hvad du har lavet før, inden jeg evt. skriver en mail til dig.

Mvh. Brian



<< < 123 > >>
t