feedback ny webshop

Tags:    feedback


Feedback til website
Jeg har i en sen alder valgt at starte en webshop. Jeg har selv fundet leverandører, taget produktbilleder og bygget et lager op i carporten ;-)
Jeg har aldrig rigtig har arbejdet med online markedsføring, webshops osv., men bare kastet mig ud i projektet.

Men hvad synes i om siden? Se her: http://purestyle.dk/

Giv gerne jeres inputs til menu-struktur, produkter, tekster, overblik, brugervenlighed og selvfølgelig checkout.

På forhånd tak!
Birgitte

Anmeld misbrug



7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Lige set lidt på mobil siden. Pæn enkelt og inspirerende.


Jeg har lidt småting.
1. Jeg har ikke Dankort. Så kan ikke handle i shoppen.
Jeg ved mit kort er dyrt for dig. Men måske Swipp og/eller mobile pay kunne bruges. Kender dog ikke deres priser for erhvervs brug.

2. Jeg kan kun se på mobilsiden. Fra mobil. Sider som din, kan jeg bedst lide at søge på i normal form.
2.1 siden virker meget tung at indlæse. 4,6sek fra trykket på enter til siden bliver vist. Var lige ved at gå tilbage, og skrive siden virker ikke.

Lidt læsning, der fortæller at 3 sekunder er nok til at kunder ikke handler. http://www.computerworld.dk/art/234296/sloevt-website-tre-sekunder-koster-naesten-halvdelen-af-kunderne

3. Levering. Det virker som om, jeg skal forvente at det tager 14 dage.
Måske der skulle skrives 1-3 arbejdsdage for lagervare. Og op til 14 dage, for varer på fjernlager(grossisten). Samt at der står en leveringsdato på fakturen. (Kunne ikke se/teste det).

Held og lykke fremover.



Indlæg senest redigeret d. 11.11.2015 22:34 af Bruger #10878
Hej Birgitte,

Først og fremmest tillykke med din webshop - den er rigtig flot! Og allerede mange Facebook følgere - godt gået :-)

Hvis jeg tager SEO-briller på, så synes jeg måske der mangler lidt på din forside i forhold til tekst - Google elsker som bekendt tekst, og en stump på en 150-200 på forsiden med ordet "badeværrelsestilbehør" flettet ind noget gang (ser ud til at være et vigtigt søgeord for dig), ville helt sikkert kunne forbedre dine rankings :-)

Det ser ud til at du allerede gør det på dine kategorisider, så det er super, men gerne mere! ;-)

Jeg kan se at siden er lavet med WordPress og WooCommerce. Uden at vide hvor hård du er til wordpress, så forestiller jeg mig at disse gratis videoer vil kunne hjælpe dig med at udvikle og forbedre din shop endenu mere: WordPress

Og så en sidste ting - din signatur her på udvikleren - lad være med at have din email og tlf i. Der er så mange bots der ude der render rundt og opsnapper emails, så med den vist her på forum risikere du pludselig at få en masse spam - så skynd dig at fjern den fra din sigantur!

Mvh.
Momentet :-)





Dejlig rolig side ... hyggelige produkter.

Orker ikke at gå igennem et køb lige nu ... har du nogle test data man kan bruge hvis man ikke skal handle hos dig online?



Hej Jonatan.
Tak for de pæne ord:lol:
Nej, jeg har desværre ikke nogle testdata, men ellers kan du da også bare gennemføre et ikke-fiktivt køb - måske er der noget der frister:bounce:



Hmm - tak men nej tak.
Der findes godt nok såkaldte "mystery shopper" personer som tester butikker og ansatte hemmeligt - men de plejer ikke at gøre det som frivilligt arbejde samt betale for købet med egne penge ...

Hvis jeg en dag for brug for nogle af dine varer vil jeg da overveje at handle hos dig, men en ting er at hjælpe dig gratis ... at handle hos dig for at hjælpe dig gratis er nok lige lidt udover hvad jeg har lyst til i dette tilfælde.
Beklager.

Men held og lykke med butikken ... den ser rigtig fin ud.



Hej Dino.
Tak for en konstruktiv og meget brugbar kritik. Jeg er allerede i gang med at rette til, og forbedre. Leveringstid er bl.a. ændret, og mulighed/pris for at bruge Mobilepay skal undersøges.

Birgitte



Hej Birgitte,

Google's Insight tools er et godt sted at starte. Jeg har lige selv kørt den og hastighed er især den del som kunne bruge et løft.

Link: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fpurestyle.dk%2F

Jeg tænker det er stedet at starte i første omgang.




t