Kama = Jantelove

Tags:    kama jantelove

Kama = Jantelove

ja man her jo som ny Bruger :( ikke en Sangs...

jeg ved at udvikleren.dk har mente Kama på Vor gode man er til at
Lave/Hjelp floke me Fx CSS og så vide

men den Bliver Brugt som Jantelove og ikke Kama...

lol og ja jeg nå nok Hurtig over -100 om lit...

Kame er simpelt hent for useriøst...

og jeg håber at udvikleren.dk Seriøst vil overveje at Fjerne det :)

M.V.H
LULU





Indlæg senest redigeret d. 13.11.2015 09:11 af Bruger #21258
Det har ikke så meget med jantelov at gøre.

Det er rigtigt nok at karma bruges til at give hvis man er tilfreds med et svar. Samtidig er det dog også en slags indikator af ens opførsel i diskussioner her på siden og kan fortælle andre om hvor nem en person er at snakke med.

Jeg ser ikke noget problem i systemet.



ja Jantelove

nå du ikke kan fosvare dig fordi man skal have 10 i KAMA
så vis men træder en over terne eller vedkommet ikke kan lig at man siger imod dem, kand Han/hun Bare Stemme en ned ned ned og som med Jantelove
er at all følger trop så ned ned nen...

+ vis floke ikke suter eftter Dato for de tingen ude af contexst

= Jantelove

jeg fik kun Sirka 4 gode kommenter jeg kunne svar På i mit " Tilbud "

Rasten Var gentagelser og Hånden og tydelig til for a Undermine Mit Tilbud
Fx ( 100 fantasillioner ) og ( skrabelod )
vis det ikke er til for at vække Varede og underminer mit Tilbud ja så ved jeg ikke vad er...

og det var også Tydeligt at man ikke gad at tage stilling til vad der var blevet sagt føre man skræv det neste svar/hån på min tråd

det er simpelt hent for useriøst...

ja Jantelove live godt på Nettede...

og jeg er sikker på der er mange der har måder slette deres Profile og starte forfra fordi de var så frakke at komme med et Tilbud...
men det tillader Jantelove jo ikke for hvem tro du, du er...





Indlæg senest redigeret d. 13.11.2015 15:29 af Bruger #21258
Jaja LULU...det er alle os andre den er gal med og i hvert fald ikke dig.

Du KUNNE jo også bruge det som en indikator om at du måske tog fejl. Hvis du kigger godt efter i tråden, vil du måske opdage, at alle faktisk prøvede at hjælpe dig til at komme med de oplysninger, som kunne gøre dit tilbud attraktivt eller i det mindste interessant. Men du er sgu ret svær at hjælpe, og når du så angriber os, ja, så får du negative stemmer.



Jaja LULU...det er alle os andre den er gal med og i hvert fald ikke dig.

Du KUNNE jo også bruge det som en indikator om at du måske tog fejl. Hvis du kigger godt efter i tråden, vil du måske opdage, at alle faktisk prøvede at hjælpe dig til at komme med de oplysninger, som kunne gøre dit tilbud attraktivt eller i det mindste interessant. Men du er sgu ret svær at hjælpe, og når du så angriber os, ja, så får du negative stemmer.




å ja udskyl Gud
ved godt vor de stemmer kom fra ik...

jeg har ikke bed om din hjælp Kommer med it Tilbud
og vis du vikkelig ønsket at Hjelp kunne du jo have send mig en Mail ik men nej jeg skule hånes tak for det...

så prøve ikke på at spile hellig her tak...

og ja der var faktisk nogen der hjælp mig ved at komme med ordentlig kommentar som jag kunne saver på som ikke hånet mit Tilbud eller Prøvet på at underminer det :) tak til jer...

skulle ikke under mig vis du var den der skubbet den lille dreng rung i klasen for sove da du var dreng...

og igen for dem som Robert Gud der ikke gider at Læse føre de Kommenter
Gentager vi li ik ( nå du ikke kan fosvare dig fordi man skal have 10 i KAMA
så vis men træder en over terne eller vedkommet ikke kan lig at man siger imod dem, kand Han/hun Bare Stemme en ned ned ned og som med Jantelove
er at all følger trop så ned ned ned...

+ vis flokke ikke soter efter Dato for de tingen ude af kontekst

KAMA = Jantelove

)





Indlæg senest redigeret d. 14.11.2015 01:53 af Bruger #21258
jeg har ikke bed om din hjælp Kommer med it Tilbud

Jo. Ved at bruge et forum som udvikleren.dk, så beder du om hjælp og kommentarer. Det er hele meningen med et forum, og er det ikke dét, du ønsker, så find et andet sted. Her kommenterer vi i vildskab.

og vis du vikkelig ønsket at Hjelp kunne du jo have send mig en Mail ik men nej jeg skule hånes tak for det...

Hvis jeg sendte dig en mail, så ser andre det ikke. Igen, det er et forum. Har nogen et problem, uanset om det er teknisk, manglende oplysninger eller dårlig opførsel, så kommenterer vi og så kan andre følge med.

Ingen har hånet dig, det er du den eneste, som åbenbart ikke forstår. Og det er faktisk der, hvor karmaen kommer ind. Vi giver negativ karma for dårlig opførsel, og vi giver positiv for god opførsel og for at hjælpe.

Tror måske også du kan læse op på janteloven, for den er til for at holde folk, som fører sig frem, nede. Hvis det var dét, jeg gjorde, så ville det være mig, der fik negativ karma, men nu var det jo altså dig.



jeg har ikke bed om din hjælp Kommer med it Tilbud

Jo. Ved at bruge et forum som udvikleren.dk, så beder du om hjælp og kommentarer. Det er hele meningen med et forum, og er det ikke dét, du ønsker, så find et andet sted. Her kommenterer vi i vildskab.

og vis du vikkelig ønsket at Hjelp kunne du jo have send mig en Mail ik men nej jeg skule hånes tak for det...

Hvis jeg sendte dig en mail, så ser andre det ikke. Igen, det er et forum. Har nogen et problem, uanset om det er teknisk, manglende oplysninger eller dårlig opførsel, så kommenterer vi og så kan andre følge med.

Ingen har hånet dig, det er du den eneste, som åbenbart ikke forstår. Og det er faktisk der, hvor karmaen kommer ind. Vi giver negativ karma for dårlig opførsel, og vi giver positiv for god opførsel og for at hjælpe.

Tror måske også du kan læse op på janteloven, for den er til for at holde folk, som fører sig frem, nede. Hvis det var dét, jeg gjorde, så ville det være mig, der fik negativ karma, men nu var det jo altså dig.




Ja en Gud skal jo have opmærksomhed ellers dør han jo hend ik
du er så åbenlyst vad for en du er...

ja som sagt fik jeg ordentlig kommentar som jag kunne saver på som ikke hånet mit Tilbud eller Prøvet på at underminer det :) tak til jer...

Nej det er da ikke Hånden som tydelig er til for a Undermine Mit Tilbud
Fx ( 100 fantasillioner ) og ( skrabelod )
vis det ikke er til for at vække Varede og underminer mit Tilbud ja så ved jeg ikke vad er...

Virkelig Prøvet du lige på at gøre janteloven til noget positivet
men ja du har helt rat og grunde er at den blive håndhævet af flok der tro de er "Gud" og rasten følger så Trop...

= Nye Bruger har ikke en sangs

Kama = Jantelove





Indlæg senest redigeret d. 14.11.2015 10:35 af Bruger #21258
Jeg tror at der er en del misforståelser her.

At nogen har en idé til det nye facebook, second life, myspace eller hvad det nu lige drejer sig om, er ikke et tilbud for de fleste af os. Det er en ting vi har hørt hundrede gange før. Desuden har (kan jeg forestille mig) mange af os jobs hvor vi ved hvad vi får og ved hvor meget vi skal arbejde, så det med at "Det kan ske at blive det nye store og du får en del af overskuddet ... om et par år", er bare ikke chancen værd, med mindre der er en stensikker plan og der virkelig er tænkt over tingene.

Den anden store ting ved det, er at det er dig der har brug for hjælp, selv om du ser det som et tilbud til os. Og når man har brug for hjælp så er det ikke særligt smart at være så defensiv, stædig og nærmest nedladende som du var i mange af dine svar.
Der var som sådan ingen der var nedladende før du begyndte at reagere meget dårligt på respons, hvilket du gjorde allerede efter modsvar på dit første egentlige svar.

Når vi spørger dybt ind til din idé, så er det ikke for at skyde den ned eller nedgøre den, men for at forstå med 100% sikkerhed hvad pokker det hele går ud på.

Det er klart at du er sikker på at din idé er super god (og det er den muligvis også), men der er ingen grund til at tage det så personligt hvis folk ikke synes at idéen er god.
Hvis du får dårlig respons, så se det som noget der skal rettes op på i stedet for at nedgøre folk.

Held og lykke med din nye tråd, men det er måske lige tidligt nok at prøve igen.



Jeg tror at der er en del misforståelser her.

At nogen har en idé til det nye facebook, second life, myspace eller hvad det nu lige drejer sig om, er ikke et tilbud for de fleste af os. Det er en ting vi har hørt hundrede gange før. Desuden har (kan jeg forestille mig) mange af os jobs hvor vi ved hvad vi får og ved hvor meget vi skal arbejde, så det med at "Det kan ske at blive det nye store og du får en del af overskuddet ... om et par år", er bare ikke chancen værd, med mindre der er en stensikker plan og der virkelig er tænkt over tingene.

Den anden store ting ved det, er at det er dig der har brug for hjælp, selv om du ser det som et tilbud til os. Og når man har brug for hjælp så er det ikke særligt smart at være så defensiv, stædig og nærmest nedladende som du var i mange af dine svar.
Der var som sådan ingen der var nedladende før du begyndte at reagere meget dårligt på respons, hvilket du gjorde allerede efter modsvar på dit første egentlige svar.

Når vi spørger dybt ind til din idé, så er det ikke for at skyde den ned eller nedgøre den, men for at forstå med 100% sikkerhed hvad pokker det hele går ud på.

Det er klart at du er sikker på at din idé er super god (og det er den muligvis også), men der er ingen grund til at tage det så personligt hvis folk ikke synes at idéen er god.
Hvis du får dårlig respons, så se det som noget der skal rettes op på i stedet for at nedgøre folk.

Held og lykke med din nye tråd, men det er måske lige tidligt nok at prøve igen.


jeg søger ikke Help men en Partnere og det er noget men kan Gøre i sin Fritid og Det er 100% sikkert at de giver peng og nej man skal ikke vente 2 år ?? det vil give penge i lommen efter det første Basies Produkt er ude som ikke skule tage mere en 2 måneder at lave

og det er et Spil, ikke et nye facebook, second life, myspace ??? vad ???

Platforme er SL

og vis man ikke er sikke må man jo spørge eller Maile mig ik...
og så vidt det er formuleret på en ordentlig måde og er fornuftigt
så svar jeg også på det...

og igen it Tilbud om at blive 50 50 Partner, er ikke at Spørge om Hjælp eller mind til en Diskossen...

jeg har ingen grund til at væger her en at finde en Partner
ellers vilde jeg ikke væger her vis det ikke Var 100% seriøst
og jeg er da også den der er Smuttede efter med det Jantelove System...

det er simpelt hent for useriøst...






Indlæg senest redigeret d. 14.11.2015 15:46 af Bruger #21258
LULU - du snakker igen og igen om at være useriøs og Jantelov - men hvem er det der begynder at slynge om sig med "OMG", "Undskyld Gud" og konsekvent går i forsvar istedet for reelt at besvare de spørgsmål der måtte være?

Jeg ser kun dig gøre det.

DET er useriøst.



ja ja det er dat godt at kunne fyre ting af ude af Konteksts :)

og ja jeg var Måske lit for hurtig til a Blive iratabel i
mit Første forsøg :)

men Det var jo så min Dårlig reaktion på Dårlig Kommentar som
( 100 fantasillioner ) og ( skrabelod )
så Ja OMG...

Nu har jeg så Skåret det ud i pap i mit nye indlæg
Men det er jo lige meget vad jeg siger eller vor Meget jeg sker det ud i pap...

vis det ikke er det ene der er i vejen så er det det andet...

og helt Ærligt Jonatan Hertel du angriber mig her og så spørge du mig om Min NDA i mit ny Tilbydes indlæg og viser Falsk interesse
ja jeg kan da godt se at det er mig der er useriøse....

M.V.H
LULU:)




Indlæg senest redigeret d. 24.11.2015 15:27 af Bruger #21258
t