Partner til it Game Projekt (: Du vil få 50% af alt :)

Tags:    game css lsl html c#

<< < 123 > >>
Hej jeg er en Designer og er her for at finde en Partner til it stort Game Projekt :)

et som du vilde kunne leve af framover :D

Du skal helst væger fra Århus området

du skal kunne "css" "html" kodning

du skal væger go til Databases Styring :)

+ " C# " vilde væger rit godt vis du kan i fremtiden :)

du skal Kunne LSL kodning Eller væger gode til at læger ny kodning som ( LSL ) hurtige ;)

og du skal væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement :)

Du vil få 50% af alt overskude :) og der er storset ikke nogen udgifter ;)

alt er part mangler bare en Partner til kodnings dellen :)

vad reklamer angår Lave jeg fx små Animations Tesser på youtube for Produktet og så vider...

kodningen er jo LSL som sagt det sprog der bliver brugt i
LLs 3D-Net-World SL

ja = SL er Platformen for Spilet
og sener også LLs nye 3D-Net-World ( SANSAR )

ja en parter vil konstant få 50% af alle Køb og bruning der forgår :) vis man kan sige det på den mode

og nej jeg forventer ikke at blive Millionær af det
"men Ja" du vil inde for 1 år max 2 kunne leve af det :)
det kommer and på vor hurtigt du er til at kode ;) vor lang tid der går
med det første Basis Produkt i Spilet,
Det første Basis Produkt burde ikke tage mere en 2 måneder at lave = derefter vel du alerade begynde at får de 50% af alt :)

det er også noget du kan bruge din Fritid på :)
1 eller 2 time om dagen eller en weekend :)
ja vis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok buge mere tid i begyndelsen :)

og ja jeg er den med udgifterne ikke dig

vis du/i har brug for mere info om SL anbefaler jag at i ser alle episoder af The Drax Files :)

og det før i fyger nogen forme for Fordomme af her i min Tråde tak ;)

Drax er en Tysk anerkendt journalist der har vunde flere Priser RL for hans journalist evner :)
LINK:https://www.youtube.com/playlist?list=PLI0b2jAH3oFvr6J0AhWroB9lmOXRN2xLV

send mig en Mail vis du er villig til at mødes ansigt til ansigt

M.V.H
LULU :)

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)





Indlæg senest redigeret d. 14.11.2015 02:04 af Bruger #21258
Hvad er historien for dit projekt? Hvorfor netop dette projekt?
I korte træk hvad er historien i spillet?

Hvem/hvad er LL og SL? Tænker ikke umiddelbart at jeg har lyst til at se 42 film omkring noget jeg skal opbygge en interesse om uden at vide hvad det er - her må du samle nogle highlights eller overskrifter om det og hvorfor valget falder i den retning.

Hvis jeg er parat til at hoppe på dit projekt, hvordan får jeg dækket mine daglige udgifter? Skal jeg f.eks. investere min tid og min privat økonomi i dit projekt - det er jo den jeg sætter på højkant - må du enten have noget mere værdi at byde med eller finde en investor.

Fra personlig erfaring tror jeg ikke på at noget bliver færdigt på to måneder. Slet ikke hvis kodesproget er nyt. Antagelsesvis vil det give en måned til udvikling og en måned til test. Dertil er både kommunikation og møder.

Hvordan kommer pengene ind? Hvordan sælges produktet? Hvem er slutbrugeren? Hvorfor skal nogen spille dette projekt frem for andre? Hvad er levetiden på produktet?

Lært fra erfaring, er markedsføring på YouTube langt fra nok. Hvem skal lave alt det andet markedsføring? Hjemmeside? Videoer? Redigering? Grafik? Offline markedsføring? Plan og projektledelse?

Gi' den endelig gas, men du skriver ikke noget om alle disse ovenstående spørgsmål. Dem synes jeg du skal få afklaret. Dertil - og det må du ikke tage negativt - synes jeg du som minimum bør bruge en stavekontrol f.eks. fra Word. Der er ingen negative eller fornærmende bemærkninger, men du bør overveje og afklare disse ting før du går videre.



Hvad er historien for dit projekt? Hvorfor netop dette projekt?
I korte træk hvad er historien i spillet?

Hvem/hvad er LL og SL? Tænker ikke umiddelbart at jeg har lyst til at se 42 film omkring noget jeg skal opbygge en interesse om uden at vide hvad det er - her må du samle nogle highlights eller overskrifter om det og hvorfor valget falder i den retning.

Hvis jeg er parat til at hoppe på dit projekt, hvordan får jeg dækket mine daglige udgifter? Skal jeg f.eks. investere min tid og min privat økonomi i dit projekt - det er jo den jeg sætter på højkant - må du enten have noget mere værdi at byde med eller finde en investor.

Fra personlig erfaring tror jeg ikke på at noget bliver færdigt på to måneder. Slet ikke hvis kodesproget er nyt. Antagelsesvis vil det give en måned til udvikling og en måned til test. Dertil er både kommunikation og møder.

Hvordan kommer pengene ind? Hvordan sælges produktet? Hvem er slutbrugeren? Hvorfor skal nogen spille dette projekt frem for andre? Hvad er levetiden på produktet?

Lært fra erfaring, er markedsføring på YouTube langt fra nok. Hvem skal lave alt det andet markedsføring? Hjemmeside? Videoer? Redigering? Grafik? Offline markedsføring? Plan og projektledelse?

Gi' den endelig gas, men du skriver ikke noget om alle disse ovenstående spørgsmål. Dem synes jeg du skal få afklaret. Dertil - og det må du ikke tage negativt - synes jeg du som minimum bør bruge en stavekontrol f.eks. fra Word. Der er ingen negative eller fornærmende bemærkninger, men du bør overveje og afklare disse ting før du går videre.


Spillet har ikke Brug for en Historie, men jeg har alligevel lavet en Simpel en :) kan ikke uddybe det uden at give det væk ;)

og vis du ikke har tid til at se en The Drax Files :) EP på 5 minutter Stykket så viser du jo heller ikke Interesse...
men du har tros alt tide til at Skrive her så ?...

LL = linden labs

Vad er LsL her er et Eksempel: http://www.3greeneggs.com/autoscript/

jeg er investoren :)
og der er ikke brug for Store Penge :) og der er storset ikke nogen udgifter ;)

det lader også til du ikke har haft tide til at Læse...
(
det er også noget du kan bruge din Fritid på :)
1 eller 2 time om dagen eller en weekend :)
ja vis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok buge mere tid i begyndelsen :)
)

det er ikke et job men et Partnerskab :)

og 2 Måneder er til det Første Basis Produkt,
der kommer flere efter det :)

og vis du hade lit tid til at se lit af
The Drax Files vil du måske have forståelse for det også :)

ja hvordan kommer Pengene in vil du så også beder forstå vis du hade lit tid til at se lit The Drax Files vil du måske have forståelse for det også :)

men De kommer ind ved Slag og Brug :)

Levetider er mindst 20 år :)

og bruger og Køber er Bruger af SL
( With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year )

og der er i us dollars

igen husk også at Læsse ;)
(
alt er part mangler bare en Partner til kodnings dellen :)
)
og kun Kode Delen
så jeg står for alt det andet :)

og nej ikke kun YouTube lol men indworls ADDs som der mange former og muligheder for :) og Blogs og så vider Bliver der jo også lavet + hjemmesiden :)


( synes jeg du som minimum bør bruge en stavekontrol )
og ja hvilket er Grunde til jeg ikke er kode hihihi
lol jeg er Designer ikke Koder :)

bruger skam Helle tiden stavekontrol nå jeg skriver her ;)
jeg gør mit Besatte

lol og jeg bruger ofte Edit mange gange efter jeg har Postede lol :)

M.V.H
LULU

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)









Indlæg senest redigeret d. 15.11.2015 05:10 af Bruger #21258
Så du mener at dit produkt kan blive en realitet 1-2 måneder, med 1-2 timers arbejde hver dag. Det svarer til ligner 22- 44 timer? Det er 3 til 6 dage med fuldtidsarbejde - altså under en uge.

Et spil har brug for et eksistensgrundlag. Nøjagtig ligesom alle andre projekter. Har spillet ikke det, så vil det fejle. Med andre ord, hvorfor skal det være til?

Din levetid er uholdbar og virker mildest talt som trukket ud af det blå. Inden der er gået 20 år vil noget andet have overtaget. Hverken Google, Second Life eller World of Warcraft er nået til at have eksisteret i 20 år.

Desuden bør du kigge på dine tal:
$60.000.000 pr. år / 900.000 brugere = $66,67
$66,67 * 7 kr = 466,66 pr. bruger pr. år

Der skal mange brugere til for at nå en fornuftig indtjening.

Stort set ingen udgifter er noget sludder, den tid jeg tilsidesætter til dit projekt er tid jeg kunne bruge på andre projekter som gør en større indsats på at overbevise andre. Som minimum investere jeg en masse tid.

Jeg har overskud til at afsætte tid til at skrive til dig, når jeg mener at det kan hjælpe dig. Hvis jeg ikke mener at det ville hjælpe dig, havde jeg naturligvis ikke skrevet. Men du svarer stadig ikke på 80% af tidligere spørgsmål. Jeg skal ikke læse en masse andet. Du forudsætter at en forretningspartner har et indgående kendskab til hvad du skriver. Det er der ingen der har, så derfor forslår jeg at du finder tid til forklare dette. Hvis du vil have andre skal være seriøse over for dig, må du også agere seriøs.

Hvis du mener jeg skal have tid til at se 42 x 5 min. = 3,5 time ( en halv arbejdsdag ) må du afsætte tid til at se Løvens hule fra DR1

https://www.youtube.com/watch?v=5hDO0WArsFw

Stavekontrol har intet at gøre med kodning. Der er andre brugere herinde, som lider af ordblindhed, der koder og programmere.



Så du mener at dit produkt kan blive en realitet 1-2 måneder, med 1-2 timers arbejde hver dag. Det svarer til ligner 22- 44 timer? Det er 3 til 6 dage med fuldtidsarbejde - altså under en uge.

Et spil har brug for et eksistensgrundlag. Nøjagtig ligesom alle andre projekter. Har spillet ikke det, så vil det fejle. Med andre ord, hvorfor skal det være til?

Din levetid er uholdbar og virker mildest talt som trukket ud af det blå. Inden der er gået 20 år vil noget andet have overtaget. Hverken Google, Second Life eller World of Warcraft er nået til at have eksisteret i 20 år.

Desuden bør du kigge på dine tal:
$60.000.000 pr. år / 900.000 brugere = $66,67
$66,67 * 7 kr = 466,66 pr. bruger pr. år

Der skal mange brugere til for at nå en fornuftig indtjening.

Stort set ingen udgifter er noget sludder, den tid jeg tilsidesætter til dit projekt er tid jeg kunne bruge på andre projekter som gør en større indsats på at overbevise andre. Som minimum investere jeg en masse tid.

Jeg har overskud til at afsætte tid til at skrive til dig, når jeg mener at det kan hjælpe dig. Hvis jeg ikke mener at det ville hjælpe dig, havde jeg naturligvis ikke skrevet. Men du svarer stadig ikke på 80% af tidligere spørgsmål. Jeg skal ikke læse en masse andet. Du forudsætter at en forretningspartner har et indgående kendskab til hvad du skriver. Det er der ingen der har, så derfor forslår jeg at du finder tid til forklare dette. Hvis du vil have andre skal være seriøse over for dig, må du også agere seriøs.

Hvis du mener jeg skal have tid til at se 42 x 5 min. = 3,5 time ( en halv arbejdsdag ) må du afsætte tid til at se Løvens hule fra DR1

https://www.youtube.com/watch?v=5hDO0WArsFw

Stavekontrol har intet at gøre med kodning. Der er andre brugere herinde, som lider af ordblindhed, der koder og programmere.




Brug nu litg tid på at se The Drax Files ik og Læs Vad jeg svar dig ik...

jeg ved ikke vor du for alle de Vanvidiger Time Tal fra ???...
Kære ven vis det var et Selstendig spil som skule byges op fra bunden af med verden og laves og såvider så ja men det er det ikke da det er it spil i SL...
og sener også i LLs nye 3D-Net-World ( SANSAR )
som kommer om Sirka 3 år men SL vil mindst forset 10 åre mere efter det, så ja 20 år et meget realistisk tal for spildets levetid :)
(
og 2 Måneder er til det Første Basis Produkt,
der kommer flere efter det :)
)

og ja sejlføring har Spilet et eksistensgrundlag...

og nu er det sådan at SL er 13År gammelt :) sååå...

og vad i alverden er de for it Ranestyk ??? lol
skat hør nu her 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL = de tjener ikke Ls men bruger dem = de hæver aldrig Penge = Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...

så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL :)

og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener på SL ;)

( Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :) )
igen det med at Læse ik :)
(
det er noget du kan bruge din Fritid på :)
1 eller 2 time om dagen eller en weekend :)
ja vis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok buge mere tid i begyndelsen :)
)

lol siger jo heller ikke du Skal se dem alle men det kan ikke Forklares som du så Tydligt Demonstrer her, Det skal Opleves så se dog en 6 stykker af The Drax Files eller sådan lol ik...

og undskyld men jeg ved ikke vad det er jeg ikke har svaret dig på ??? jeg tro altså vikke lig du børe Læse min svar lit mere Grundig igennem ;)

og vad i alverden har DRs Løvens hule, med noget som helst at gøre ?
det har ingen Relevans for SL eller SANSAR...
det er et Program vor Folk søge Peng via en Kort Præsentation.

jamen tak for Hjælpen så ???...

og så svært er der altså heller ikke at Bruge SL eller at Lære LSL Kode
jeg har jo styr på vad der er vad :) så gøre det nu ikke mere indviklet en det er vel :)

Hold nu op ( Stavekontrol har intet at gøre med kodning ) nej men for mig har det, og vad i elvarden har det med noget som helst at Gøre lol nogen er koder og nogen er designer...

jeg er så Designer...

M.V.H
LULU

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)





Indlæg senest redigeret d. 15.11.2015 05:50 af Bruger #21258
De vanvittige time tal kommer fra hvad du fortæller. 1-2 timer i 1-2 måneder giver 22-44 timer pr. måned. Der er ca. 21-22 arbejdsdage i en uge.
De andre regnestykker er baseret på hvad du fortæller. Hvis du mener det er forkert. Må du jo fremvise andre fakta tal.
Det handler om hvad der skal til for at kunne udbetale en fornuftig løn.

Og økonomien er ikke på plads.

DRs Løvens hule har ingen relevans for spillet. Det har du ret i. Det har relevans for dig. Og det program giver en god idé om hvad der skal til for at få et projekt startet.

Jeg formoder du har designet en masse igennem tiden. Har du noget du kan fremvise?



Indlæg senest redigeret d. 15.11.2015 12:25 af Bruger #10216
De vanvittige time tal kommer fra hvad du fortæller. 1-2 timer i 1-2 måneder giver 22-44 timer pr. måned. Der er ca. 21-22 arbejdsdage i en uge.
De andre regnestykker er baseret på hvad du fortæller. Hvis du mener det er forkert. Må du jo fremvise andre fakta tal.
Det handler om hvad der skal til for at kunne udbetale en fornuftig løn.

Og økonomien er ikke på plads.

DRs Løvens hule har ingen relevans for spillet. Det har du ret i. Det har relevans for dig. Og det program giver en god idé om hvad der skal til for at få et projekt startet.

Jeg formoder du har designet en masse igennem tiden. Har du noget du kan fremvise?



ok det var sent og jeg fik vist bladet de to første søgsmål samen undskyld

når det så er sagt ??? hol nu op ikke...

du for det til at lyde Vildt, ;)
og nej 1 time om dagen er ikke meget, det er let arbejde vis vi skal kalde det, det :) eller at hygge sige med det over en Weekend, kom nu ik...

og igen de der med at læsse ik...
(
skat hør nu her 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL = de tjener ikke Ls men bruger dem = de hæver aldrig Penge = Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...

så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL :)

og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener
)

og vis vi nu siger det var den danske befolkning RL du har fådet et Samlet indbyggertal og indkomstbeløb på :)
Kan du så give mig et Prasit % tal på hvem der Tjener vor meget af
X milinoner Kr ??? :)
og husk du skal så også lige trake alle dem fra der er på Dagpenge / sygepenge / Kontanthjælp Fra ik ;)

Men lad mig så give dig et Eksempel en Kvinde Ved navn Amy Chan Mener jeg hud heder :)
har et udlejnings Firma is SL = hun Køber og sælger og
udlejer SIM,s og Homsted,s og Parsler :)

hun har et RL kontor i Sinkebor med RL ansatte + tons af ind World Ansatte :)

hindes årlige Overskud er 1 million USD :)

lol jeg er faktisk en af hindes Ligger i SL ;)
til min main Shop:)

og økonomien er på plads TAK

Spørgsmålet er Hvorfor har du så Travlt med at underminer mit Tilbud???
og du skal ikke Bilde mig ind at det er for at Hjælp mig...

og igen det der med at Læse ik:
(
DRs Løvens hule, er et Program vor Folk søge Peng via en Kort Præsentation.
)
igen jeg Søger ikke Peng men en Partner...
og du Taler igen om ting du ingen interesse har for at forstå
og som du igen forstand har på...
jeg har 4 år+ erfaring med SL + andre 3D-Net-Worlds
så jeg ved vade der er vad,
vad der er Realistisk og vad der er urealistisk...

vis jeg må Hjælp dig:
altså helt ærligt hvem i elvarden Vil hygger dig til it job Eller have dig som Parter vis det er sådan du Præsenter dig selve ???

* Du Læser ikke Svar

* Du viser ingen interesse i det Materiale du for

* Du har ingen Rasiert laver over hodet = du er ikke Forbered til en Samtale der kan bruges til noget...

* Du modsige den info jeg som Eksperten giver dig om Emnet


M.V.H
LULU

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)









Indlæg senest redigeret d. 16.11.2015 13:49 af Bruger #21258
Er det her en joke?



Er det her en joke?




Ja vis der er en joke så er det mig der er udsat for den
Det her er Simpelhed for Meget...

jag er så trat af det, jeg har it 100% seriøst tilbud
udskyd men hvem F gider at side at Spille sin tid og
Svar på alt Det ... vis det ikke var100% seriøst

M.V.H
LULU

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)



Jeg læser fint dine svar og har bestemt ikke travlt med at underminere dit tilbud. Det er flot.
Det er et spørgsmål om der er hold i det. Jeg læser meget interesseret dine svar og hiver dine fakta frem. Med andre ord, får jeg ikke noget til at lyde vildt. Det er dine fakta forklaret realistisk.

Den research du beder mig om at lave, er den viden jeg forventer at du skal præsentere for mig. Netop fordi du er eksperten.

En forretningspartner skal kunne se en økonomi i dette. Om vi bytter penge for penge eller tid for penge. Det er det samme. Og lige nu er økonomien ikke på plads.

Jeg er interesseret i hvem du er og hvad du har arbejdet med. Så jeg formoder du har kan præsentere noget du har designet. Når nu du er en designer.


Den danske befolkning der er på offentlig forsørgelse har næppe noget med dette at gøre. Men ønsker du disse tal, så er det i følge Danmarks Statistisk lidt over 1 mill i 1. kvartal af 2015. Altså ca. 17% af befolkningen på samlede 6 mill. Så må du selv gange om med gennemsnitslønnen. Til info er kontanthjælp ca 50% af en gennemsnitsløn.



Indlæg senest redigeret d. 15.11.2015 18:49 af Bruger #10216
Jeg læser fint dine svar og har bestemt ikke travlt med at underminere dit tilbud. Det er flot.
Det er et spørgsmål om der er hold i det. Jeg læser meget interesseret dine svar og hiver dine fakta frem. Med andre ord, får jeg ikke noget til at lyde vildt. Det er dine fakta forklaret realistisk.

Den research du beder mig om at lave, er den viden jeg forventer at du skal præsentere for mig. Netop fordi du er eksperten.

En forretningspartner skal kunne se en økonomi i dette. Om vi bytter penge for penge eller tid for penge. Det er det samme. Og lige nu er økonomien ikke på plads.

Jeg er interesseret i hvem du er og hvad du har arbejdet med. Så jeg formoder du har kan præsentere noget du har designet. Når nu du er en designer.


Den danske befolkning der er på offentlig forsørgelse har næppe noget med dette at gøre. Men ønsker du disse tal, så er det i følge Danmarks Statistisk lidt over 1 mill i 1. kvartal af 2015. Altså ca. 17% af befolkningen på samlede 6 mill. Så må du selv gange om med gennemsnitslønnen. Til info er kontanthjælp ca 50% af en gennemsnitsløn.





nej det gøre du så ikke...

du har lige Præster at sige det same jeg har Svart på

jeg ved slet ikke vad jeg snart skal sige til dig for det bliver ikke forstået men ok vi prøver en gang til

og jeg må også spør nu er det en Joke ???...

og jeg har forklaret / præsenteret det for dig men det er ind af de ene øje og ud as de andet... der må væger ris i pladen...

og du bliver ved med det regnestykke så lad os rise det op igen ik:

1 jeg give dig et svar på om der er penge is SL med dette notat:
-------------------
( With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year )
--------------------

2 der fodrejer du så til Dette:
-------------------------
Desuden bør du kigge på dine tal:
$60.000.000 pr. år / 900.000 brugere = $66,67
$66,67 * 7 kr = 466,66 pr. bruger pr. år
----------------------

3 jeg svar dig igen med en udredning på dit urealistiske Regnestykke
---------------------
skat hør nu her 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL
= de tjener ikke Ls men bruger dem
= de hæver aldrig Penge
= Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...

så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de
site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL :)

og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener på SL ;)
----------------------

4 Du svar så igen uforstående :
-------------------------
De andre regnestykker er baseret på hvad du fortæller. Hvis du mener det er forkert. Må du jo fremvise andre fakta tal.
Det handler om hvad der skal til for at kunne udbetale en fornuftig løn.
--------------------------

5 jeg Må så endnu engang gentage mig selv og lave en Samling for frame din forståels:
-------------------------
(
skat hør nu her 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL = de tjener ikke Ls men bruger dem = de hæver aldrig Penge = Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...

så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL :)

og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener
)

og vis vi nu siger det var den danske befolkning RL du har fådet et Samlet indbyggertal og indkomstbeløb på :)
Kan du så give mig et Prasit % tal på hvem der Tjener vor meget af
X milinoner Kr ??? :)
og husk du skal så også lige trake alle dem fra der er på Dagpenge / sygepenge / Kontanthjælp Fra ik ;)

Men lad mig så give dig et Eksempel en Kvinde Ved navn Amy Chan Mener jeg hud heder :)
har et udlejnings Firma is SL = hun Køber og sælger og
udlejer SIM,s og Homsted,s og Parsler :)

hun har et RL kontor i Sinkebor med RL ansatte + tons af ind World Ansatte :)

hindes årlige Overskud er 1 million :)

lol jeg er faktisk en af hindes Ligger i SL ;)
til min main Shop:)

og økonomien er på plads TAK

------------------

6 og nu bliver du så ved og giver mig det same regnestykke
med Dansker ??? som du lig har modsagt da det var SL ??? :
-----------------
Den danske befolkning der er på offentlig forsørgelse har næppe noget med dette at gøre. Men ønsker du disse tal, så er det i følge Danmarks Statistisk lidt over 1 mill i 1. kvartal af 2015. Altså ca. 17% af befolkningen på samlede 6 mill. Så må du selv gange om med gennemsnitslønnen. Til info er kontanthjælp ca 50% af en gennemsnitsløn.
--------------

her er så mit Nye svar til det eehhhh...
ok så DET VAR EN "SAMLING"
(
60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL = de tjener ikke Ls men bruger dem = de hæver aldrig Penge = Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...

Samling er Dagpenge / sygepenge / Kontanthjælp som er
dem du skulle trake fra...

= kun dem til bage som Tjener Pengene =
så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL :)

og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener
)

det er så det her du skule kunne give et Svar på ik:

og vis vi nu siger det var den danske befolkning RL du har fådet et Samlet indbyggertal og indkomstbeløb på :)
Kan du så give mig et Prasit % tal på hvem der Tjener vor meget af
X milinoner Kr ??? :)
og husk du skal så også lige trake alle dem fra der er på Dagpenge / sygepenge / Kontanthjælp Fra ik ;)

-------------------------


og Igen MIN økonomien er på plads TAK

og nej du hiver ikke mine Fakta frame, værminder du men at du fodrajer dem og Gentager dig selve... faktisk gider du ikke at se det mentale jeg beder dig om at se for at frame din forståelse...
ja du tillader dig Faktisk at Brokke dig over det ???...

og vad mig angår her jeg ikke noget at skulle ??? som sagt vil jeg meget gerne svare på Mail og mødes Ansigt til Ansigt med folk der randt faktisk har interesse og kommenter med nødig Bidrave som ikke er til for at underminer mit tilbud...

........................................................................
........................................................................
........................................................................
............. Det her er Simpelhed for Meget...

jag er så trat af det, jeg har it 100% seriøst tilbud
udskyd men hvem F gider at side at Spille sin tid og
Svar på alt Det ... vis det ikke var100% seriøst
så gider du godt at stoppe nu tak

Det her er Simpelhed for Meget

M.V.H
LULU

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :)
det er et Tilbud så Tak it or live it ;)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)





Indlæg senest redigeret d. 15.11.2015 20:23 af Bruger #21258
<< < 123 > >>
t