Musikpassioneret app-udvikler søges til partnerskab i opstart af virksomhe...

Tags:    app musik partner mobileenheder samarbejdspartner

Jeg er en 30-årig nyuddannet cand.scient.bibl med en BA i Musikvidenskab, som ønsker at introducere en ny forretningsmodel som vil forandre det kulturelle landskab i Aarhus, og herefter København. Af hensyn til idébeskyttelse vil jeg ikke offentliggøre for mange detaljer om idéen på nuværende tidspunkt, men den omhandler spillesteder og koncertgængerkulturen, og vil være en ny forretningsmodel som aldrig før har eksisteret i Danmark, lignende løsninger trivedes dog enkelte steder i Europa samt USA.

Jeg søger en partner der kan udvikle en app til iOS og Android, og som er interesseret i mere end blot distanceret hjemmearbejde. Jeg søger en partner som er interesserede i at opbygge en virksomhed der på længere sigt skal blive en levevej og som hurtigt vil blive kendt af musikpassionerede danskere. Det estimeres at virksomheden vil være økonomisk bæredygtig efter den har lanceret i Aarhus og København, og herefter skal den kunne skaleres til andre europæiske storbyer.

Der søges IKKE en solorytter, der vil sidde derhjemme og kode for herefter at levere et produkt og stemple ud. Jeg søger en flink, åben og oprigtig m/k, som også vil deltage i andre aspekter af virksomhedens vækst. Du skal være bosat i Aarhus området og være passioneret omkring musik, og af hensyn til personligt match, vil det være en fordel hvis du er i aldersgruppen 23-40år og er glad for at deltage i koncerter og/eller festivaler (genremæssigt nær Roskilde og Northside festivalernes profil).

Som udgangspunkt tilbydes 30-40% i virksomheden, men det er til forhandling alt efter kvalifikationer. Det påtænkes desuden i fællesskab med dig, at finde en tredje partner for at sikre et stærkt og kompetent team, der indenfor et par år skulle kunne gøre virksomheden til en levevej.Jeg har desuden fået lovning fra en jurist på gratis hjælp med udformning af diverse kontrakter i startfasen. Desuden er der indledt dialog med et regionalt spillested som har udtrykt klar interesse for at indgå i et samarbejde.

Lyder dette interessant, så kan vi mødes over en kop kaffe og en non-disclosure agreement; så skal jeg afsløre den komplette idé og dens potentiale. Send mig en mail på andreasbjoernmadsen@gmail.com hvis det har vækket din interesse eller skriv herinde :-)



t