Partner til Game Projekt (: Du vil få 50% af alt :) V2.0

Tags:    css lsl htlm c# databases

LÆS VENLIGS den nye: http://www.udvikleren.dk/forum/46815/partner-til-game-projekt-(-du-vil-faa-50-af-alt-)-v2.0x/

NEj det kan i så ikke den er blive slettede ???

Da danne er blive lavet om til Spørgsmål ???
og ikke Debat som Den var sat til ???
= tons af nye uberettiget minusser :(
nå men vis i læser den her også så sutter Vandlings efter Dato ;)


det er rent "Chikane" :(

kan man så i det mindste få det ratede og sat det tilbage til Debat?

-----------------------------------------------------------------

Hej jeg er en Designer og er her for at finde en Partner til it stort Game Projekt: D

Et som du ville kunne leve af fremover.

Du skal helst være fra Århus området.

Du skal kunne "css" "html" kodning.

Du skal være god til Database-styring

+ " C# " ville være rigtig godt hvis du kan i fremtiden.

Du skal kunne LSL kodning eller være god til at lære ny kodning som "LSL" hurtigt ;)

og du skal væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement

Du vil få 50% af alt overskud :) og der er stort set ikke nogen udgifter ;)

alt er parat mangler bare en Partner til kodnings-delen :)
og kun Kode-Delen
= Økonmigen / Designet / 3D Design / hvad skal hvad og hvordan og hvorfor
Har jeg styr på ( jeg her 4+ års erfaring i SL ) ...

"det er ikke et job men et Partnerskab"

Hvad reklamer angår Laver jeg fx små Animations Teasers på
youtube for Produktet og indworls ADDs som der mange former og
muligheder for :D og Blogs og så vider
+ der Bliver jo også lavet en hjemmeside til DB til Spillene.

kodningen er jo LSL som sagt det sprog der bliver brugt i
LLs 3D-Net-World SL

? Hvad er LsL her er et Eksempel: http://www.3greeneggs.com/autoscript/
LSL er nemt vis du kan HTML og CSS.

Ja = SL er Platformen for Spillet
og sener også LLs nye 3D-Net-World ( SANSAR )

ja en partner vil konstant få 50% af alle Køb og brug der forgår :)
hvis man kan sige det på den måde.

Og nej jeg forventer ikke at blive Millionær af det
"Men Ja" du vil indenfor 1 år, max 2, kunne leve af det :D

Det kommer anpå hvor hurtig du er til at kode ;D
og hvor lang tid der går med det første Basis Produkt til Spillene,

Det første Basis Produkt burde ikke tage mere end 2 måneder at lave

= derefter vil du alerade begynde at får de 50% af alt :D

= du for Lommepenge allerede 2 til 4 måneder efter vi er gået i gang

og du får Automatisk de 50% via Scripted.

Det er også noget du kan bruge din Fritid på
= 1 eller 2 time om dagen eller en weekend :D

og ja hvis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok bruge mere tid i begyndelsen,

og så svært er der altså heller ikke at Bruge SL eller at Lære LSL Kode
jeg har jo styr på vad der er hvad :D

og ja jeg er den med udgifterne ikke dig

SL er ikke et Spil, men et 3D-Net-World Platform vor du kan:
* Oplev Live Musik
* Skabe Sociale rum
* Skabe Oplevelser
* Skabe Spil eller Rollespil
* Skabe Kunst vor Gransen mellem Net og RL forsvinder eller Glider Sammen :D

Hvis du/I har brug for mere info om SL anbefaler jeg at I ser alle episoder af The Drax Files

og det før i fyrer nogen forme for Fordomme af her i min Tråde tak ;)

Drax er en Tysk anerkendt Radio journalist der har vundet Priser RL for hans journalist evner
LINK: https://www.youtube.com/playlist?list=PLI0b2jAH3oFvr6J0AhWroB9lmOXRN2xLV

Ep 30
https://www.youtube.com/watch?v=hc1As2Zndag


? Er der penge i SL og i mit Spil System ?...

JA

? og hvor kommer de fra ?

De kommer ind ved Salg og Brug
og bruger og Køber er Bruger af SL
Citat:
( With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year ) i USD

de 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers
og Bruger dem på huslige eller ting i SL
= de tjener ikke Ls men bruger dem
= de hæver aldrig Penge
= Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...

så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels
mellem de sidste 30 40% som er
dem der for lit lommepenge
og dem som Lever af SL
og dem som Lever Rigtigt Godt af SL

og de $60.000.000 USD er det som brugerne for ud af SL om året, ikke vad LL tjener.

Men lad mig så give dig et Eksempel:

En Kvinde Ved navn Amy Chan Mener jeg hud heder :D
har et udlejningsfirma is SL = hun Køber og sælger og
udlejer SIM,s og Homsted,s og Parsler

hun har et RL kontor i Singapore med RL ansatte + tons af inWorld Ansatte

hendes årlige Overskud er 1 million USD :D

jeg er faktisk en af hendes lejere i SL
til min main Shop.

Så økonomien er på plads TAK ;D

Levetider er mindst 20 år
i LLs 3D-Net-World ( SL ) og senere ( SANSAR ) også.
SL er 12År + gammelt :D sååå...

Send mig en Mail / PM / IM / Besked her på forummet hvis
du er villig til at mødes ansigt til ansigt

M.V.H
LULU :)

Ps:
jeg har ingen grund til at væger her en at finde en Partner
ellers vilde jeg ikke væger her vis det ikke Var 100% seriøst

Husk at holde Tone konstruktivt

OG undlad venligst at fyre fornærmende og Kommentar der er til for at underminer Tilbud, som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :D
det er et Tilbud så Tak it or live it ;D


Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :D




Indlæg senest redigeret d. 11.01.2016 17:31 af Bruger #21258
LULU:

Bor i Brabrand så er forholdsvis tæt Aarhus. Dit tilbud lyder interessant men eftersom du ønsker en partner til at programmere er det nødvendigt der er korrekt forhold mellem de evner jeg kommer med og de evner du selv har. Du skriver selv følgende:

"Økonmigen / Designet / 3D Design / hvad skal hvad og hvordan og hvorfor
Har jeg styr på ( jeg her 4+ års erfaring i SL ) ..."

Da du ikke ønsker at ansætte mig, men ønsker jeg deltager i et partnerskab, så vil jeg gerne have lidt eksempler på tidligere arbejde indenfor især 3D design således jeg ikke står og brænder fingrene på et projekt hvor jeg giver mig 110% men ender med følelsen af at du ikke kan levere hvad du lover og projektet ender med at blive en fiasko.

Jeg går ud fra du godt kan vise noget fra din portefølje uden at afsløre noget om det projekt du ønsker en partner til?





Hej Jacob bang tak for din interesse :)

vis du virkelig er indtasteret så stopper du med at
skrive her og sender mig en Mail / PM / IM / Besked her
på forummet hvis du er villig til at mødes ansigt til ansigt

som jeg har bet jer om at gøre ;)

M.V.H
LULU :)

Ps:
jeg har ingen grund til at væger her en at finde en Partner
ellers vilde jeg ikke væger her vis det ikke Var 100% seriøst

Husk at holde Tone konstruktivt

OG undlad venligst at fyre fornærmende og Kommentar der er til for at underminer Tilbud, som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :D
det er et Tilbud så Tak it or live it ;D


Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :D


----------------------------------------------------
----------------------------------------------------
Fra og til Robert Larsen
Og hvad skulle den NDA så forhindre dig i at sige videre, som persondataloven ikke allerede havde styr på?






Det kunne jo FX væger vor inkompetent
og barnligt Faren ( Robert Larsen )
opføre sig til forhold til sit Barn
og hvordan dette har en dårlig
og skadelig effekt på barnets trivielse

men i sådan et tilfælde går den love i gang der
siger at det skal indberettes til PPR...


M.V.H
LULU :)

Ps:
jeg har ingen grund til at væger her en at finde en Partner
ellers vilde jeg ikke væger her vis det ikke Var 100% seriøst

Husk at holde Tone konstruktivt

OG undlad venligst at fyre fornærmende og Kommentar der er til for at underminer Tilbud, som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :D
det er et Tilbud så Tak it or live it ;D


Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :D






Indlæg senest redigeret d. 08.01.2016 15:44 af Bruger #21258

Og hvad skulle den NDA så forhindre dig i at sige videre, som persondataloven ikke allerede havde styr på?


Det kunne jo FX væger vor inkompetent
og barnligt Faren
opføre sig til forhold til sit Barn
og hvordan dette har en dårlig
og skadelig effekt på barnets trivielse

men i sådan et tilfælde går den love i gang der
siger at det skal indberettes til PPR...




Du vælger så ikke at give et konkret svar på hans spørgsmål. Bruger et eksempel hvor gældende lovgivning hæver dig over NDA'en. Desuden blander du PPR sammen med B&U/B&F (afhængig af hvilken struktur kommunen har).

Der er ingen saglige argumenter og du udstiller din egen uvidenhed gang på gang.

Lyt til kritikken. Måske bliver du klogere. Det ville desuden være en fordel for din kommunikation, hvis du får en til at hjælpe dig med at stave. Beklager, men det er ikke din stærke side.


Robert Larsen & Stefan Svensson har i Arbejdet i børnehave NEJ
Det har jeg og jeg har skraveunder på en NDA vær gang...



Med dine danskkundskaber kunne man let komme til den konklusion, at du ikke aner hvad du har "skraveunder" på.



Indlæg senest redigeret d. 08.01.2016 16:39 af Bruger #955

ved du vad
Stefan Svensson
jeg synes du skal tage den diskussion op med Regering ;)

jeg er ikke jurastuderende lol
men jeg ved vad en NDA er :)

hvorvidt du så mener den er Relevant eller ikke i en børnehave må du jo så som sagt diskuter med Regering ik ;)

Holde nu op det her er for dumt
det er da den mest lang ude og irrelevante diskussion nogensinde...

faktum er at der er en NDA og sådan er det bare...

og nej jeg gider ikke ud i en mere Meningsløst diskussion om hvorvidt og var vor hvem og på hvilken måde men bruger/lave en henvendelse til PPR...

det er jo så tydelig at se for en vær vad det her går ud på

så få jer dog et live og lad mig væger tak...

hove kom vi ikke også fram til at
Stefan Svensson var en af
Robert Larsen ALTs her på udvikleren.dk ???...

M.V.H
LULU :)

Ps:
jeg har ingen grund til at væger her en at finde en Partner
ellers vilde jeg ikke væger her vis det ikke Var 100% seriøst

Husk at holde Tone konstruktivt

OG undlad venligst at fyre fornærmende og Kommentar der er til for at underminer Tilbud, som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :D
det er et Tilbud så Tak it or live it ;D


Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :D




Indlæg senest redigeret d. 08.01.2016 18:17 af Bruger #21258
Jep, alle profiler (bortset fra din LULU) er mig.

Jeg mener, at NDA diskussionen er relevant. Du er blevet taget i en løgn, eller i det mindste en fortalelse. Selvfølgelig bruger man ikke en NDA i børnehaver og selvfølgelig er der ikke noget krav fra regeringen om, at man skal underskrive en NDA i en børnehave.

Men det kom du til at sige, og nu er du fanget og vil ikke indrømme det men graver dig bare et dybere og dybere hul. Det (bl.a.) har fuldstændig undermineret din troværdighed og siger meget om din person. Vigtige ting for en evt. partner.




jeg er ikke jurastuderende lol


Det behøver man heller ej at være for, at have basal viden om det samfund man lever i.


og nej jeg gider ikke ud i en mere Meningsløst diskussion om hvorvidt og var vor hvem og på hvilken måde men bruger/lave en henvendelse til PPR...


Det var dig der bragte det op og fangede dig selv i din uvidenhed. Forståeligt at du ikke vil tale mere om det.


hove kom vi ikke også fram til at
Stefan Svensson var en af
Robert Larsen ALTs her på udvikleren.dk ???...



Jep, jeg er den alt som har været aktiv på denne side i 13 år med over 1200 posts.

Dine evner til at drage forhastede og forkerte konklusioner, skal nok få dig langt i livet.



Hej LULU

Du bliver nødt til at finde et andet site end udvikleren.dk - du får ikke noget ud af blive ved. Ingen forstår dit koncept og du er desværre heller ikke god til at forklare det, uden at det bliver meget følelsesbetonet, og meget hurtigt føler du et angreb på din person. Det er der ingen der har gjort.

Når vi graver i dine fakta, viser det sig at de er forkerte eller ufuldkomne.

Jeg har nu skrevet din projektbeskrivelse om, så du måske kan komme bedre fra start. Bemærk, at jeg har intet med projektet at gøre og vil ikke yderligere deltage i dialogen. Jeg vil foreslå at du får nogle af dine venner eller familie til at læse beskrivelsen igennem sammen med dig, så du får det serveret på en fornuftig måde. Dertil skal du have en dokumentation klar for økonomien og gerne have udvidet projektbeskrivelse med nøgletal der fortæller hvad en evt. partner får ud af det. Nå du postulere at man kan leve af projektet, skal du være klar til at dokumentere den økonomiske side af det. Det er helt elementær respekt overfor evt. forretningspartnere.

Held og lykke med dit projekt.

------------ OPLÆG til LULU for at hjælpe vedkommende på vej - brug efter ønske ------------

Second Life projekt med en omsætning du kan leve af.
Undertegnet søger en forretningspartner / programmør til et større projekt i spillet Second Life. Projektet designes og bygges på platformen Second Life, med en forventet omsætning du kan leve af.

Projektet udspringer fra Århus, så det forventes at du kan deltage i møder mm. flere gang i ugens løb.

Det forventes at du skriver under på en non-disclosure agreement (NDA) inden vi snakker om projektet i detaljer.
Du kommer til at stå for programmering af bl.a.:
- HTML+CSS
- Database-styring
- Linden Scripting Language (LSL)

Du vil kunne have projektets basis-produkt klar i løbet af to måneder. Projektet kan du lave ved siden af dit normale hverdags job.

Design og historie for projektets basis-produkt er allerede på plads. Grundlæggende er idé og plan parat, nu skal projektet startes og implementeres. Jeg vil selv være med i projektet og stå for projektstyring, marketing og dialog med evt. andre investorer. Dertil vil jeg selvfølgelig være med til at sikre projektet når en førsteplads i kategori med andre store spilprojekter.

Jeg forventer at du ser alle episoder af The Drax Files af Draxtor Despres, inden en evt. samtale.
Drax er en Tysk anerkendt Radio journalist der har vundet priser for hans journalist evner. Se hjemmeside: http://www.draxtor.com/

Du tilbydes
Du tilbydes 50% partnerskab. På nuværende tidspunkt er de økonomiske udgifter minimale, som jeg afholder. Projektets omsætning forventes at komme fra in-game deltagelse og du vil kunne skabe en indtægt efter blot 2-4 måneder. Derudover har du fuldstændig frie hænder til arbejdsplads, hvor mange timer du vil arbejde, så længe projektet står færdigt som aftalt.

Min baggrund
Jeg ser selv designer, og kan præsentere en bred portefølje af projekter der relateres til ovenstående. Erfaring med Second Life, stammer fra 4 års research af Second Life, herunder alm. forbrug og aktiv deltagelse i Second Lifes digitale samfund og økonomi.

Hvad er Second Life?
Second Life (SL) er en online virtuel 3D-verden, som i juni 2003 blev lanceret af Linden Lab, der driver den virtuelle verden, der også kaldes "The Grid". Der er pr. oktober 2007 havde mere end 10 millioner brugere. Flertallet af disse er dog inaktive, og der er normalt omkring 30.000-50.000 mennesker online i SL samtidig. Inden længe lancerer Linden Lab en ny version af deres populære platform kaldet SANSAR.

Second Life er ikke et Spil, men et 3D-verden hvor du kan:
- Opleve live musik
- Skabe sociale rum
- Skabe oplevelser
- Skabe spil og rollespil
- Opleve en verden hvor grænsen mellem det virtuelle og virkeligheden udviskes.




Indlæg senest redigeret d. 09.01.2016 14:49 af Bruger #10216
Hej LULU

Du bliver nødt til at finde et andet site end udvikleren.dk - du får ikke noget ud af blive ved. Ingen forstår dit koncept og du er desværre heller ikke god til at forklare det, uden at det bliver meget følelsesbetonet, og meget hurtigt føler du et angreb på din person. Det er der ingen der har gjort.

Når vi graver i dine fakta, viser det sig at de er forkerte eller ufuldkomne.

Jeg har nu skrevet din projektbeskrivelse om, så du måske kan komme bedre fra start. Bemærk, at jeg har intet med projektet at gøre og vil ikke yderligere deltage i dialogen. Jeg vil foreslå at du får nogle af dine venner eller familie til at læse beskrivelsen igennem sammen med dig, så du får det serveret på en fornuftig måde. Dertil skal du have en dokumentation klar for økonomien og gerne have udvidet projektbeskrivelse med nøgletal der fortæller hvad en evt. partner får ud af det. Nå du postulere at man kan leve af projektet, skal du være klar til at dokumentere den økonomiske side af det. Det er helt elementær respekt overfor evt. forretningspartnere.

Held og lykke med dit projekt.

------------ OPLÆG til LULU for at hjælpe vedkommende på vej - brug efter ønske ------------

Second Life projekt med en omsætning du kan leve af.
Undertegnet søger en forretningspartner / programmør til et større projekt i spillet Second Life. Projektet designes og bygges på platformen Second Life, med en forventet omsætning du kan leve af.

Projektet udspringer fra Århus, så det forventes at du kan deltage i møder mm. flere gang i ugens løb.

Det forventes at du skriver under på en non-disclosure agreement (NDA) inden vi snakker om projektet i detaljer.
Du kommer til at stå for programmering af bl.a.:
- HTML+CSS
- Database-styring
- Linden Scripting Language (LSL)

Du vil kunne have projektets basis-produkt klar i løbet af to måneder. Projektet kan du lave ved siden af dit normale hverdags job.

Design og historie for projektets basis-produkt er allerede på plads. Grundlæggende er idé og plan parat, nu skal projektet startes og implementeres. Jeg vil selv være med i projektet og stå for projektstyring, marketing og dialog med evt. andre investorer. Dertil vil jeg selvfølgelig være med til at sikre projektet når en førsteplads i kategori med andre store spilprojekter.

Jeg forventer at du ser alle episoder af The Drax Files af Draxtor Despres, inden en evt. samtale.
Drax er en Tysk anerkendt Radio journalist der har vundet priser for hans journalist evner. Se hjemmeside: http://www.draxtor.com/

Du tilbydes
Du tilbydes 50% partnerskab. På nuværende tidspunkt er de økonomiske udgifter minimale, som jeg afholder. Projektets omsætning forventes at komme fra in-game deltagelse og du vil kunne skabe en indtægt efter blot 2-4 måneder. Derudover har du fuldstændig frie hænder til arbejdsplads, hvor mange timer du vil arbejde, så længe projektet står færdigt som aftalt.

Min baggrund
Jeg ser selv designer, og kan præsentere en bred portefølje af projekter der relateres til ovenstående. Erfaring med Second Life, stammer fra 4 års research af Second Life, herunder alm. forbrug og aktiv deltagelse i Second Lifes digitale samfund og økonomi.

Hvad er Second Life?
Second Life (SL) er en online virtuel 3D-verden, som i juni 2003 blev lanceret af Linden Lab, der driver den virtuelle verden, der også kaldes "The Grid". Der er pr. oktober 2007 havde mere end 10 millioner brugere. Flertallet af disse er dog inaktive, og der er normalt omkring 30.000-50.000 mennesker online i SL samtidig. Inden længe lancerer Linden Lab en ny version af deres populære platform kaldet SANSAR.

Second Life er ikke et Spil, men et 3D-verden hvor du kan:
- Opleve live musik
- Skabe sociale rum
- Skabe oplevelser
- Skabe spil og rollespil
- Opleve en verden hvor grænsen mellem det virtuelle og virkeligheden udviskes.






Kære Michael Larsen
vi var uden i at skulle forklare dig et
simpelt Regnestykke 18 gange
se den diskussion her: http://www.udvikleren.dk/forum/46744/--partner-til-it-game-projekt-(-du-vil-faa-50-af-alt-)-/

og vi har også snakket om at lave en simpel
og kort version, hvilket jeg også i tidernes moren
startede med, men jeg har på grund af dig og det
andre hager, har jeg jo måde sker det
ud i papa, Hvilket har gjort det temmelig langt...

nå det så er sagt og dokumenteret via link :)
ja så viser du tydeligt i dette forvrænget udspil af
min Tilbud at du intet forstå,

du ligger ting i mit tilbyde der ikke eksister eller er blevet sagt,
så som dette?:
(
Projektet udspringer fra Århus, så det forventes at du kan deltage i møder mm. flere gang i ugens løb.
)

øøøhhhh NEJ???...

vi behøves kun at mødes 1 gang

Den 1 gang det er Partner interviewet...
Raste forgå i SL eller over Skip eller TLF.

Det er jo randt fritids sove du kan leve af :)

så væger venlig at ignorerer Michael Larsen Tak ;)

----------------------------------------
-----------------------------------------

Robert Larsen og NDA i Børnehave Pip, pip
startede Her: http://www.udvikleren.dk/forum/46753/partner-til-it-game-projekt-(-du-vil-faa-50-af-alt-)-/

Vor han lige ud på same måde som her :)
(
Tredje tråd om det samme, og stadig uden en realistisk forretningsplan. Mon ikke snart det er din tur til at "move on"?
)
Hvilket jeg så svaret på Men såååå hader jeg jo noget at skulle bla bla inkompetent bla bla Vad står der i din NDA bla bla blaaa
jeg forælder det 4 gange + i tideliger oplæg, Mææææn det var jo ikke godt nok, Bla bla til sist lage jeg så helle min DNA ud :) ups så var der lukket :)

----------------------------------------------

Stefan Svensson jeg ved ikke engang vad det er
du prøver på at diskuter med mig mere???...

det er for langt ude ? Vad er din Pointe?...

(
hvorvidt du så mener den er Relevant eller ikke i en børnehave må du jo så som sagt diskuter med Regering ik ;)

faktum er at der er en NDA og sådan er det bare...
)

-----------------------------------------------------

men det er da sovet at mennesker der intet ved om SL eller det at arbejde i en Børnehave gøre sig kloge overfor en der har...

og tak for de nye minusser på min første post, jeg som
uvidende nop postede under Spørgsmål :) hold nu op ik...


M.V.H
LULU :)

Ps:
jeg har ingen grund til at væger her en at finde en Partner
ellers vilde jeg ikke væger her vis det ikke Var 100% seriøst

Husk at holde Tone konstruktivt

OG undlad venligst at fyre fornærmende og Kommentar der er til for at underminer Tilbud, som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK :D
det er et Tilbud så Tak it or live it ;D


Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :D






Indlæg senest redigeret d. 10.01.2016 03:52 af Bruger #21258
Du har ret, de skal ignorere mig, det er jeg helt enig i. :) Jeg er absolut ikke interesseret i projektet. :) Der intet incitament til at bruge yderligere tid eller energi på det. :)

Beskrivelsen var en hjælp til dig alene, og du kan bruge det og rette til, eller du kan lade være. :) Det må du selv om. :)

Iøvrigt er det fint du henviser til andre tråde, hvor du heller ikke forklarer. :)



Indlæg senest redigeret d. 10.01.2016 09:23 af Bruger #10216
LULU, hvis du havde gidet at læse, hvad Michael skrev, så sagde han faktisk at du kunne bruge hans forslag som det var skrevet eller rette det til. Han har gjort et stort stykke arbejde for dig og gjort din beskrivelse langt mere spiselig, du skulle bare rette småting, så det passede med, hvad du mente. Det du selv har skrevet er en gang uforståeligt vås uden rød tråd.

Men du er slet ikke i stand til at se, når folk hjælper dig. Istedet angriber du dem. Der må være en psykisk sygdom, som passer på dine symptomer.

Nej, der er ikke NDA i en børnehave. Det er der overhovedet ikke behov for, for der er intet, der skal hemmeligholdes, som ikke allerede er klaret af persondataloven. Så kan du sige "fakta" ligeså tosset du vil, vi andre har peget på konkret lovgivning, som peger i en anden retning. Hvad kan du pege på, som BEVISER din påstand? Igen, hvorvidt der er NDA i en børnehave er irrelevant for diskussionen, men det faktum at du lyver og er så umulig at snakke med er en vigtig ting at vide for en evt. partner, så jeg bliver ved lidt endnu.

Og starter du en ny tråd op, har jeg tænkt mig at lænke til disse tidligere tråde, så nyankomne kan få et indblik i, hvilket sindssygt kvindemenneske, du er.



Hej LULU

Du må undskylde hvis du synes at troll var et for grov ord, men det er sådan du får dig selv til at fremstå.

1. Du har sagt gentagende gange at du ikke behøver at være her for at finde et partner, og alligevel opretter du en tråd gang på gang.

2. Du har fået utroligt mange gode råd fra kompetente folk, både her og på amino og spiludvikling, men dem opfører du dig arrogant overfor fordi som du selv udtrykte det i en tidligere tråd at du åbenbart er "ekspert i second life".

3. Du beskriver det opslag som et "tilbud" som om det er en form for nemme penge og så forsøger du at latterligegøre folk når de påpeger at dine tal ikke ser ud til at hænge sammen. Det lugter sgu langt væk af bondefangeri: Stakkels dem der falder for det.

4. Man skal bare møde dig én gang til et interview og så foregår resten over skype eller gennem second life. Igen lyder det lidt suspekt, og selv om "tilbudet" skulle være reelt nok, så ville jeg, og andre med lidt kritisk sans, blive skræmt væk af at kun skulle kommunikere med dig over skrift, når man har set hvordan du svarer på folks spørgsmål.

Det hele virker som en af "super gode idé" man får sent om natten efter et par genstande, eller et desperat forsøg på at tjene penge - eller at få andre til at tjene penge for én.

Igen, jeg siger ikke at du er en troll, men det lugter langt væk af det.

Du burde tage lidt tid til at tænke over hvordan det er du fremstår når du kommer med svar til folk i dine tråde, for som tidligere nævnt opfører du dig også sådan på amino og spiludvilking.dk. Jeg ved godt det er så off-topic som det kan blive. Men for pokker. Sådan kan man sgu ikke snakke til folk og jeg håber virkelig at alt det her bare er en super uheldig måde du har fået dig selv til at fremstå.



t