Vi søger en virksomhed der kan bruge et gratis system - Semesterprojekt da...

Tags:    java mssql datamatiker gratis studerende

Vi er en gruppe på 4 personer der læser til datamatiker på 2. semester. Til vores semesterprojekt skal vi finde en virksomhed, som kunne bruge et nyt it-system. Det kan f.eks. være booking, lagerstyring, kassesystem eller noget helt andet Da systemet er et eksamensprojekt, er det ikke sikkert at det bliver helt færdigt og derfor er det helt gratis. Dette er en god mulighed for jer, fordi at hvis systemet ikke bliver brugt når vi er færdige med at udvikle det, er der ingen risiko for tab.
Systemet bliver udviklet i java og Microsoft SQL.

Vi håber på at høre fra jer hurtigst muligt, da vi snart skal i gang med projektet (1. marts 2016).

Med venlig hilsen
Anders Lichon Juel,
Fríða Jakobsen,
Helene Selmer Nielsen
og Kasper Kiesbye Bendixen

Datamatiker projektgruppe
University College Nordjylland



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt -17 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
I har vist misforstået noget ved datamatiker hovedopgaven.
Systemet bliver udviklet i java og Microsoft SQL.


Næ, I skal tage imod en opgave og løse den, som et professionelt udviklingsteam ville gøre det, for det er dét, hovedopgaven skal vise, at I er.

Dvs. at I skal vurdere styrker og svagheder ved forskellige teknologier, som måske kunne løse opgaven. Måske skal det passe ind med noget eksisterende. Måske skal det køre på mobile devices (og iPhone er ikke et Java venligt land).

Men I kunne kontakte dansk svømmeunion og spørge, om ikke de kunne tænke sig et nyt system til deres livredderdommere. Det, de har i dag, sutter ting, jeg ikke vil nævne på et anstændigt site!



I har vist misforstået noget ved datamatiker hovedopgaven.
Systemet bliver udviklet i java og Microsoft SQL.


Næ, I skal tage imod en opgave og løse den, som et professionelt udviklingsteam ville gøre det, for det er dét, hovedopgaven skal vise, at I er.

Dvs. at I skal vurdere styrker og svagheder ved forskellige teknologier, som måske kunne løse opgaven. Måske skal det passe ind med noget eksisterende. Måske skal det køre på mobile devices (og iPhone er ikke et Java venligt land).

Men I kunne kontakte dansk svømmeunion og spørge, om ikke de kunne tænke sig et nyt system til deres livredderdommere. Det, de har i dag, sutter ting, jeg ikke vil nævne på et anstændigt site!


Robert:
Jeg læser det nu som værende deres 1. års prøve og ikke deres hovedopgave. Derfor giver det jo god mening at det skal være Java :)



Jeg kan desværre ikke byde ind her med en opgave, men held og lykke i Jeres søgen :)



Indlæg senest redigeret d. 08.02.2016 20:30 af Bruger #6559
Min fejl. Det er ikke hovedopgaven.







Indlæg senest redigeret d. 21.02.2016 18:35 af Bruger #21230
t