Vil ikke kaste informationen ind i url'en

Tags:    mvc

Hej

Det er sådan at jeg skal til at lave betaling på hjemmeside, men det er sådan at jeg er kommet frem til et problem som gøre at den ligesom ikke "opretter Subscription".

Jeg har været ind på Quickpay og se om den kommer igennem mv, og dog uden heldig.

Hvis jeg gøre det med Postman, så kommer den i gennem. Når jeg skriver det i postman skriver jeg det sådan her:

f.eks:
Fold kodeboks ind/udKode 


Arbejder lige nu med den her del:
[url="http://tech.quickpay.net/api/services/?scope=merchant#POST-subscriptions---format-"]Se mere her
[/url]


Min kode ser sådan her ud:

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 


Når jeg debugger mig frem til url'en så tilføjer den på ingen måde order og description.

Kode har jeg "taget/fået" fra postman.

Når jeg har fået det på plads, hvordan får jeg Id'et fra det opslag som jeg derefter skal bruge her


Quickpay skrev sådan her til mig:

er du nødt til at create en subscription, så du kan få et id, dette gøre vha her Derefter skal man bruge her for at lave en trækning på abonnementet. Dette skal så gøres hver gang der skal trækkes på et abonnement.

Håber der evt er nogle stykker som har samme problem eller kender noget til at problemet bliver løst.

Tak for din tid.



7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kiggede lige API referencen for RestClient.
Noget ala:
Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg er ikke C# programmør, så jeg har ikke testet, men det er de tre kald til AddParameter metoderne, du nok skal bruge.



Du kalder "funktionen" /subscriptions.

Denne funktion kan ifølge QuickPays api kaldes på 2 måder: get eller post.

- Når du bruger post opretter du en abonnementsbetaling.
- Når du bruger get henter du oplysninger om en abonnementsbetaling.

Kort forklaring på forskellen mellem get og post:
Parametre i URL'en = get.
Parametre sendt med headeren = post.

Hvis du skal oprette en betaling, så kig på Roberts eksempel og api'en. Du skal hel klart bruge post.



Indlæg senest redigeret d. 09.02.2016 18:08 af Bruger #955
Når nu det er post, skal parametrene så ikke sendes som POST body istedet for i URLen?
Det vil jeg gætte på. Kender så ikke RestClient klassen, men mon ikke der er en metode til at sætte POST data.



Når nu det er post, skal parametrene så ikke sendes som POST body istedet for i URLen?
Det vil jeg gætte på. Kender så ikke RestClient klassen, men mon ikke der er en metode til at sætte POST data.


Hvordan tænker du vil gøre det?, jeg synes at jeg har kiggede på det længe og ikke rigtig kan få det til at virke.



Kiggede lige API referencen for RestClient.
Noget ala:
Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg er ikke C# programmør, så jeg har ikke testet, men det er de tre kald til AddParameter metoderne, du nok skal bruge.



Åhhh jeg fik lige set dit svar nu. Men Jeg snakkede med en ven, og han sagde til mig at jeg skulle kig på "Prøv at concatenate før du laver RestClient instans"

Derefter kiggede jeg på det her

Tak for hjælpen Robert, Det virker nu og det er oppe og køre! :)

jeg fik løst det sådan her:
Fold kodeboks ind/udCSharp kode 


Første er der fejl:

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 


Ingen af vores koder virker, Det kommer ikke ind i Quickpay system.



Indlæg senest redigeret d. 09.02.2016 15:25 af Bruger #17136
Parametre sendt med headeren = post.

Aaah, ikke helt.
Med POST sendes parametrene EFTER headerne...som body delen af forespørgslen.



Du kalder "funktionen" /subscriptions.

Denne funktion kan ifølge QuickPays api kaldes på 2 måder: get eller post.

- Når du bruger post opretter du en abonnementsbetaling.
- Når du bruger get henter du oplysninger om en abonnementsbetaling.

Kort forklaring på forskellen mellem get og post:
Parametre i URL'en = get.
Parametre sendt med headeren = post.

Hvis du skal oprette en betaling, så kig på Roberts eksempel og api'en. Du skal hel klart bruge post.


Ang det med post og get, er jeg bekendt med men når jeg bruger postman til at "kaste" indhold ind via, så vil den gerne gøre det men brugere jeg f.eks Roberts kode f.eks så vil den på ingen måde kaste noget indhold ind.


Efter jeg har brugt noget tid på at kig ved RestSharp giver det pt ingen mening. det er netop samme måde som Robert skriver i hans forslag.



Indlæg senest redigeret d. 17.02.2016 23:24 af Bruger #17136
t