Jobmulighed i Dubai

Tags:    job dubai angularjs js backend

<< < 12 > >>
Ikke længere relevant...



Indlæg senest redigeret d. 11.03.2017 05:55 af Bruger #21409
Fedt nok :o) Godt nok kan jeg ikke udvikle rimelig godt, men kender et par stykker, som kan, og som søger job. Jeg vil sende tråden videre til dem.



Det kunne i sandhed være fedt. Personligt tror jeg, jeg har kvalifikationerne i orden. Men hvem pakker bare lige kufferten og flyver fra lille Danmark, halvvejs rundt om jorden, til et arabisk emirat? Man er jo nødt til at efterlade hele sit liv.



Det kunne i sandhed være fedt. Personligt tror jeg, jeg har kvalifikationerne i orden. Men hvem pakker bare lige kufferten og flyver fra lille Danmark, halvvejs rundt om jorden, til et arabisk emirat? Man er jo nødt til at efterlade hele sit liv.


Det er der sq mange der gør - jeg kender et par stykker der er flyttet derned.

Var jeg ikke bundet af forhold, så havde jeg været interesseret - men blev ikke taget seriøst, da jeg spurgte om vi skulle flytte til Dubai :P



Er det rigtigt forstået at man kun kan flytte derned med familien hvis man er gift?

Lyder ellers meget spændende ... hvordan kontakter man Jonas M hvis man har yderligere spørgsmål?




@Kristian - fedt, tak for det :)
@Thomas - ja det har du ret i, men da jeg fik chancen kunne jeg ikke sige nej - jeg følte at jeg helt sikkert ville komme til at fortryde at jeg ikke turde forlade andedammen for noget større. Jeg har en del kollegaer hernede som både har haft kone, børn, hus og hund og bil ansatte hernede som har taget det hele med - ja lige bortset fra huset..
Virksomheden stiller en gratis container til rådighed så man kan få sine ting med. En del af konerne hernede arbejder også, men det er ikke nødvendigt rent økonomisk da manden typisk tjener nok til husholdningen.
@Nicky - prøv da at høre fruen igen hvad det er der afskrækker :)
@Jonatan - Ja det er korrekt forstået. Se svaret til Thomas lidt herover. Du kan bare skrive til mig via "konvolutter" hvis du kører musen over titellinjen på et af mine indlæg.



@Jonas ... jeg sendte dig en besked for en dag siden (eller to).



@Jonathan - sorry den havde jeg ikke set - tak for heads up.. Har svaret på den nu



40 grader og sandstrande lyder ikke dårligt ;-) Håber I finder nogle skarpe til at besætte posterne. Held og lykke med det.



Kunne godt lige bruge en tjans i Dubai, væk fra kulden!



<< < 12 > >>
t