Programmering af app

Tags:    programmering app

Hej alle udvilkere

Jeg sidder med en idé til en app. Jeg har skrevet forretningplanen, hvori jeg viser at app'en dækker et behov på markedet. Nu skal jeg så have programmeret en prototype til at kunne teste ud fra.
Jeg er uddannet i forretningsudvikling, så det jeg mangler er jeres ekspertise.
Jeg har en længere projektbeskrivelse, her er den korte:

Mediations-app på abonnement.
App'en er gratis at downloade med tre meditationer. Brugerfladen viser hvad der ligger låst bag et abonnement.
Når brugererne tegner abonnement får de adgang til et katalog af meditationer, inddelt i kategorier.
Der skal indbygges gamification, så vi motiverer brugerne til at bruge app'en.
Brugerdata (navn, mail, køn, by) registreres allerede ved det gratis download, så vi kan sende opfølgende direct mails som markedsføring.
Designet skal være enkelt, lækkert, et meget æstetisk univers.
Hjemmesiden skal desuden have små videoer der illustrerer konceptet.

Tracking er vigtigt, fordi forretningsmodellen på sigt bliver sådan at indtalere af meditationer kan lægge lydfiler op, og modtage betaling per aflytning. Også fordi vi ved tracking kan målrette indhold direkte til brugerene.
Men det er ikke vigtigt i opstartsfasen, her vil skal man bare gerne kunne se hvilke meditationer der lyttes mest til.

Da app'en skal være både til Android og iOS er jeg blevet anbefalet en hybrid, hvilket også giver mulighed for website som kan bruges til datalagring såvel som markedsføringsplatform.

Jeg søger allermest én der kan give mig et bud på en proto-type programmering. Én der også har forståelse for produktet og design.
Og meget gerne én der er klar til at svare på mine spørgsmål, enten som teknisk projektleder eller konsulent, hvis jeg bliver nødt til at få den programmeret af en større virksomhed, fordi min tekniske viden er for lille, til at jeg reelt kan genenmskue tilbuddene fra softwareudviklingshusene.

Jeg ser frem til at høre fra nogle herinde, og sender gerne den lange projektbeskrivelse og forretningsplan, hvis nogle her er interessede i at byde ind.

/Anna




t